hirdetés
hirdetés
hirdetés

Laibach-koncert a Golden Drumon

A legendás szlovén szintielektro-rock banda is fellép a Golden Drumon, de a szokásos iparági fejesek vizitje és a hagyományos nemzeti partik mellett lesz halpiaci marketingfogásokról szóló előadás, új kategória az ügyfeleknek és Sir John Hegarty.

hirdetés

Bő egy hónap múlva kezdődik a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál, így bemelegítőnek érdemes tudni néhány érdekességet és információt. Az első, hogy már csak holnap lehet leadni a nevezéseket.

Program

A részletes, idén csak négy napos, és feszes programlistát szemezgetve az október 6-i nyitónapon mindenképp ott kell lenni Sir John Hegarty, a Bartle, Bogle & Hegarty ügynökség kreatívigazgatójának előadásán, aki arról fog beszélni, hogy az iparág egy új aranykor küszöbén áll. Utána Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership vezérigazgatója vezet be minket a saját 7plus névre keresztelt minőségmenedzselési módszertanába.

Ezen a napon nyitják meg a hagyományos print és outdoor munkákból készült kiállítást Piranban, és természetesen lesz nyitóparti is.

A második napon minket ismét a Kodak Hall előadásai érdekelnének legjobban, többek közt fellép John Dooner, a McCann Worldgroup elnöke, valamint kedvenc ázsiai ügynökségünk, a Dentsu globális kreatívigazgatója, Akira Kagami is. A csütörtök a nemzeti partik ideje, szóval a legtöbb magyar ügynökségi arccal is ezen az estén találkozhatunk.

A pénteki nap főelőadását a nagyzsűri (tévé, rádió, outdoor, print) elnöke, a Young & Rubicam regionális kreatívigazgatója, Adrian Holmes tartja, aki korábban azt nyilatkozta a Golden Drum hírlevelében, hogy az iparág 95 százalékban középszerű munkákat szenved ki magából. Holmes elmondta, hogy zsűrielnökként az intelligens, korábban nem látott ötleteket fogja keresni, amik egyszerűek, viszont igényesen kivitelezettek. Ellenben a scamekre minden haragjával fog lesújtani, már amennyiben kiderül. A nagyzsűri idei magyar büszkesége, hogy Tihanyi Péter, az ACG kreatívigazgatója is soraikban ül.

Érdemes lesz még beülni a pr-zsűrielnök Eliza Rogalski előadására, már csak azért is, hogy kiderüljön, romániai szomszédainknál vajon máshogy működik-e a műfaj.

Napközben végigülhetjük a 2010-es döntősök vetítését, de a legkülönösebb előadás is csütörtökön lesz: Irena Fonda arról fog beszélni, hogy hogyan kerül a pár órája kihalászott friss hal a tányérunkra. De lehet, hogy ez csak egy metafora. És péntek este lesz az auditóriumban a Laibach-koncert is.

Szombaton a díjátadó ceremónia és a gálaparti mellett prezentálják a 2010-es Gunn Report eredményeit, valamint bemutatkoznak a függetlenek is. A kapcsolódó panelvitán Magyarországot Simon Zoltán, a Café Creative kreatívigazgatója fogja képviselni.

Magyar parti

Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezető igazgatója, egyben a Golden Drum magyar nagykövete a tavalyi év után idén ismét 50-60 magyarra számít. A szakember a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a magyar partit az eredeti tervek ellenére nem pénteken, a Laibach-buli után, hanem csütörtökön, a többi nemzeti partival egy időben tartják majd a pirani Theatre szórakozóhelyen. „Alapvetően DJ-kben gondolkodunk, de jó lenne valamilyen performanszot is bemutatni. Úgy tűnik, hogy sikerült szponzort találnunk az eseményre, és nagyon sok ingyenpia és kaja lesz” – osztotta meg Gosztonyi. A partit a HPS Experience-szel együtt szervezik meg.

Mivel a nevezési határidő szeptember 1-jén jár le, ezért egyelőre nem tudunk magyar nevezésekről beszámolni, a tavaly a pr-kategóriában aranyat szerző Próbakő, és a Carbon sem nevezett idén.

A Golden Drum újdonsága, hogy idén már márkákat is díjaznak, így 62 kategória mellé újabb tíz csatlakozott a fesztiválhoz, illetve lesz Piran-Portorozs plakátpályázat, amin a „hely szellemét” kell megfognia a nevezőknek, illetve a szlovéniai zöld-turizmust elősegítő marketingpályázat is, amire a nevezési határidő szeptember 22-e.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Magyar Parti

Igazán kreatív hozzáállás, a fogalmunk nincs mit akarunk, de valamit mégiscsak kell, csak ne okozzon túl nagy fejtörést jegyében. Ráadásul van egy darab épkézláb
ötletük, a legyen a magyar parti a Laibach után. És ezt is elrontják. Pedig a kapott élmény után, amúgy jó magyarosan leitathatnának egy teljes reklámfesztivált. De
így is lesz ott performansz, nem kell attól félni! A nagyon sok ingyenpia gondoskodik róla.
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés