hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lábbal hajtják a Tilos Rádiót szombaton

Különleges bringák segítségével rádiósok és a hallgatók fogják előállítani a Tilos Rádió üzemeléséhez szükséges áramot szombaton, amíg egy hálózati karbantartás befejeződik.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Reggel nyolc órától délután kettőig borult volna csöndbe áramszünet miatt a Tilos Rádió, ám civil összefogásban az adó szimpatizánsai a tavaszi Critical Masson már kipróbált, és a tabáni domboldalon, a zenei programhoz áramot produkáló rendszerrel maguk fogják előállítani a rádió minimális üzemeltetéséhez szükséges mintegy 250-300 wattnyi áramot.

"A Tilos meglehetősen bringaközpontú, sokszor alig lehet beférni a stúdióba a kerékpároktól, így szinte biztos, hogy bírni fogjuk izomerővel" - mondta Csabai Gábor, a Tilos Rádiót működtető alapítvány kuratóriumi elnöke szerdán az MTI-nek. Szerinte végszükség esetén akár egy hónapig is elműködne így az adó. A két különleges kerékpárt kölcsönbe kapja a Tilos.

"Minden nélkülözhető fogyasztót - tehát még a szellőzést és a számítógépet is - lekapcsolunk, hogy csak az adáshoz legszükségesebb berendezéseket működtessük. A generátorok, valamint a speciális áramkörök és néhány kölcsönkapott autóakkumulátor alkotja majd a rendszert" - tette hozzá Csabai Gábor. Mint mondta, egy kerékpárral mintegy 80-100 Watt áramot lehet megtermelni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés
hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.