hirdetés
hirdetés
hirdetés

L, mint légcsőmetszés - őrült dohányzásellenes kampány indult

Pálfi György rendezett egy komplett Szerencsekerék-adást "pokoli hangulattal és válogatott betegségekkel." Az ND Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. kampánybejelentőjét olvashatjátok.

hirdetés

Kampánycél:

 A kampány komplex célja a dohányzás veszélyeire való felhívás. A felismerés, az edukáció és a leszokásban való segítség.

Kreatívkoncepció:

Ha cigarettára gyújtasz könnyen elfüstölheted az esélyeidet az egészséges életre. A dohányzással megnövekednek a betegségek, a negatív egészségügyi következmények esélyei. Ezeket az esélyeket dramatizáljuk, fő elemként egy “szerencsekereket” használva, melyen minden dohányosnak megmutat egy-egy lehetséges következményt. 

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Ne füstöld el az esélyeid az egészséges életre. (A kampány oldala)

Érdekesség, behind the scenes:

A kampány gerincét alkotó szpotokat - a megvalósítási ötlethez igazodóan - valós tévéshow dramaturgia szerint forgatták, stúdióban, több kamerás technikával. A filmeket Pálfi György rendezte, aki biztosíték volt az abszurd elemek nívós és egyedi, művészi szemléletű megjelenítésére.

Alkotók
Megbízó:

ND Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Lead ügynökség: Lounge Design Digitális ügynökség: DOT Creative
Kreatívigazgató: Radovics Péter
Kreatív group head: Hárságyi Péter
Art director: Passa Tamás
Szövegíró: Fülöp Márk
Account: Rejtő Bence

Médiaügynökség: New Land Media
Médiatervező: Fejes Márk

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés