Share on Tumblr

Kutyavásárlóknak és -tenyésztőknek indult online felület

Január elején elindult a Wuuff.dog online felület, amely kutyatenyésztők és kutyavásárlók számára készült. A magyar startup segítséget nyújt abban, hogy a leendő gazdi megtalálja a megfelelő kutyát és azt a tenyésztőt, akiben teljes mértékben megbízik.

A vállalkozás alapítója, Fagyal Sándor 15 éve dolgozik tenyésztőkkel és olyan családokkal, akik kutyát keresnek maguknak. Ez alatt az idő alatt rengeteg tapasztalatot szerzett arról, hogy a két csoport milyen nehézségekkel küzd.

A Wuuff ingyenes online felület, ahová nemcsak a kutyákat eladásra kínálók, hanem a vevők is regisztrálhatnak, mint egy hirdetési oldal esetében. Az alapvető különbség a már ismert hirdetői platformok és a Wuuff között, hogy a tenyésztők itt visszakövethetőek, hiszen azok a vevők, akik a Wuuff fizetési felületén vásároltak kutyát, automatikusan lehetőséget kapnak arra, hogy értékeljék az eladót. A Wuuff csapata segítséget nyújt a tenyésztőknek a kutyák online profiljának kialakításában, így az alapító reményei szerint "a leendő gazda egy helyen, könnyen áttekinthető formában talál meg minden fontos információt".

Az oldal a január 7-én és 8-án zajló Champion Show kutyakiállításon mutatkozott be először.

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!