hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutyának sem

Mix Magazin-szpot

A Mix Magazin léte nehezen magyarázható, a hirdetése szintén.
hirdetés
Kampány adatok:
Termék: Mix Magazin
Hirdető: Mix Magazin

Bizonyára csak keveseknek tűnt fel a reklámblokkok eldugott zugaiban meghúzódó rövid kis darab, amit azért készítettek el, hogy a magyar nyomtatottlappiac egyik legfurcsább szüleményét, a Mix Magazint népszerűsítse. Igazából nem is értem, mi buzdította a döntéshozókat a reklámgyártásra, hiszen a lap sok éve minden látható üzleti racionalitás ellenére működik, és nyilván működni is fog, ameddig valakinek ez fontos. A két ember és egy kutya főszereplésével készült reklámot nyilván azért kezdték el forgatni, mert nem akartak veszni hagyni egy valamiért nekik kínált reklámhelyet. A tanulságos történet a következő: Jeniffer Aniston és a férje ülnek a kanapén, Mix Magazint olvasgatnak. A férj a csók előtt az ölébe ereszti a lapot, amit egy kisméretű fehér kutya ellop. Ekkor hangzik el a szlogen: „Hmmmm! Még a kutyának is kell. Mix Magazin havonta a kiemelt újságárusoknál…”.

Lehet, hogy valaki azt hiszi, hogy ezt komolyan gondolták az alkotók, de mi tudjuk, hogy a Mix Magazin reklámja valójában paródia. Nem lehet más. Tulajdonképpen a reklámok többsége ilyen ostoba, ennyire szájbarágós, pontosan ezzel a kommunikációs sémával dolgozik. Van egy nem életszerű helyzet, van a termék, amit a reklám középpontjába helyeznek úgy, ahogy soha nincs az életben, és a végén ott a veszedelmes vicceskedés. Ennél a reklámnál átfordult a potméter, pontosan úgy, ahogy Uhrin Benedek, Kiszel Tünde vagy a Budapest Tv esetében.

Értékelés: 0
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés