hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutyának sem

Mix Magazin-szpot

A Mix Magazin léte nehezen magyarázható, a hirdetése szintén.
hirdetés
Kampány adatok:
Termék: Mix Magazin
Hirdető: Mix Magazin

Bizonyára csak keveseknek tűnt fel a reklámblokkok eldugott zugaiban meghúzódó rövid kis darab, amit azért készítettek el, hogy a magyar nyomtatottlappiac egyik legfurcsább szüleményét, a Mix Magazint népszerűsítse. Igazából nem is értem, mi buzdította a döntéshozókat a reklámgyártásra, hiszen a lap sok éve minden látható üzleti racionalitás ellenére működik, és nyilván működni is fog, ameddig valakinek ez fontos. A két ember és egy kutya főszereplésével készült reklámot nyilván azért kezdték el forgatni, mert nem akartak veszni hagyni egy valamiért nekik kínált reklámhelyet. A tanulságos történet a következő: Jeniffer Aniston és a férje ülnek a kanapén, Mix Magazint olvasgatnak. A férj a csók előtt az ölébe ereszti a lapot, amit egy kisméretű fehér kutya ellop. Ekkor hangzik el a szlogen: „Hmmmm! Még a kutyának is kell. Mix Magazin havonta a kiemelt újságárusoknál…”.

Lehet, hogy valaki azt hiszi, hogy ezt komolyan gondolták az alkotók, de mi tudjuk, hogy a Mix Magazin reklámja valójában paródia. Nem lehet más. Tulajdonképpen a reklámok többsége ilyen ostoba, ennyire szájbarágós, pontosan ezzel a kommunikációs sémával dolgozik. Van egy nem életszerű helyzet, van a termék, amit a reklám középpontjába helyeznek úgy, ahogy soha nincs az életben, és a végén ott a veszedelmes vicceskedés. Ennél a reklámnál átfordult a potméter, pontosan úgy, ahogy Uhrin Benedek, Kiszel Tünde vagy a Budapest Tv esetében.

Értékelés: 0
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés