hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kultusz Kiadó - ingyenes kulturális lappal

Újabb termékkel bővült az ingyenes lapok piaca Budapesten, miután a Kultusz Kiadó piacra dobta havilapját, a Kultuszt. A kulturális tematikájú lapban megjelenő hirdetéseket 25 százalékban maximalizálta a kiadó.
hirdetés
A Kultusz Kiadó gondozásában megjelenő Kultusz folyóiratot idén alapította a Kultusz Alapítvány. A kiadó szerint a kulturális érték - amit a lap közvetíteni kíván - nem mérhető forintban, ezért ingyen terjesztik a lapot. A magazin költségeit a hirdetésekből tervezik fedezni, de a kiadó önkorlátozásként a hirdetési felületet a lap 25 százalékában maximalizálták.

A célcsoportot a 14 és 44 év közötti elsősorban városban élő fiatalok és felnőttek alkotják.

A Kultuszt egyelőre Budapesten terjesztik, közel száz helyen - színházakban, mozikban, galériákban -, valamint több budapesti könyvesbolt a megvásárolt termékhez csomagolja a lapot.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a kiadó tárgyalásokat kezdett a Diákújságírók Egyesületével (DUE), így elképzelhető, hogy az ország középiskoláiban már októbertől elérhető lesz a Kultusz. A tervek szerint jövőre országosan terjesztenék a lapot, akkor viszont megemelnék a jelenlegi 30 ezres példányszámot.

A Kultusz népszerűsítésére nem indult sajtókampány.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés
hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!