hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kultúrtaós visszaéléseket feltáró cikkek nyertek díjat

Megosztva, Fabók Bálinté és Sajó Dávidé a januári Minőségi Újságírás Díja. 

hirdetés
A G7 újságírója, Fabók Bálint ebben a cikksorozatában az Anonymus Színház nem létező külföldi sikereiről ír, de amely a tao-törvénynek köszönhetően mégis csak nagyon sok pénzt hozott, ahogy más példákkal illusztrálva szintén ezt a témát járta körül az indexes Sajó Dávid is
 
"Mindkét szerző alaposan és kézzelfoghatóan tálalja az állami kultúratámogatások témáját, a két cikk egymást kiegészítve egy fontos problémára világít rá" - írta az indoklásában a Minőségi Újságírás Díj zsűrije (Dudás Gergely, Kocsi Ilona, Novák Tamás, Nyáry Krisztián, Pistyur Veronika, Sonnevend Júlia és Weyer Balázs).
 
A zsűri három másik munkát is kiemelt még. Egyrészt a 24.hu Csatatér-sorozatát, mert hatásos képeivel és videóival pontos képet ad azokról a vidékekről, ahol a választás eldőlhet, illetve Fehér Buda, Pais-Horváth Szilvia és Szilágyi József Nyugat.hu-n megjelent átfogó cikkét, mely arról szól, hogyan tűnt el másfél milliárd forintnyi közpénz a szombathelyi Styl ruhagyárban. Szintén kiemelték Rényi Pál Dániel (444.hu) cikkét, mert úgy mutatja be az ATV körül történt változásokat, hogy az nemcsak a szűk szakma, de a nagyközönség számára is befogadható - olvasható a Facebookon megjelent közleményben.
 
A nyertes írások szerzői 200 000 forint jutalomban részesültek.
 
A februári díjra március 2-ig várják a nevezéseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen.
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.