hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külsőleg és tartalmilag is megújul a Nők Lapja

Helló, változó világ! Mi, nők itt vagyunk – üzeni az új logóval, új szerzőkkel, új rovatrendszerrel és podcastokkal jelentkező magazin. 

hirdetés

A külső-belső megújulást támogató kampányban huszonegy nőnek tettek fel kérdéseket arról, milyen 2021-ben nőnek lenni Magyarországon. Az április 7-én induló Helló, változó világ! Mi, nők itt vagyunk kampány célja, hogy felhívja a figyelmet arra, milyen társadalmi változásokra lenne szükség hazánkban, hogy a nők könnyebben érvényesülhessenek a munka, a tudomány vagy akár az egészségmegőrzés területén– írják közleményükben. A válaszadók között szerepel például Erdős Juci, Heal Edina, Kováts Adél, Mészáros Antónia, Polgár Judit, Szinetár Dóra, Tari Annamária és Zsédenyi Adrienn is.

A lap azt írja, a 21. század nőit szeretné megszólítani, igazodnia kell a változó igényekhez. A megújulás része a régi hagyományokhoz visszanyúló, mégis modern, új logó, az új rovatrendszer és a korábbi közkedvelt újságírók mellett megjelenő új szerzők, a modern médiafogyasztási szokásokhoz igazodó podcastok és a nőklapja.hu is.” A lap régi újságírói mellett rendszeres szerzőként érkezik áprilistól például Al Ghaoui Naima, Bus István, Fábián Janka, Csányi Vilmos, Grecsó Krisztián, Vámos Miklós és Kemény Zsófi.

„A Nők Lapja nemcsak Magyarországon, a nemzetközi médiapiacon is egyedülálló jelenség. Úgy tudott mindmáig az ország legnagyobb példányszámú női hetilapja maradni, tudósítani a holdra szállásról, a Habselyem Kötöttárugyár divatbemutatóiról, a rendszerváltásról, az ökológiai lábnyomról és a Covid-járványról, hogy nem felejtette el megmutatni, mi történik mindeközben az emberrel. Ha a »nőklapjás« hang személyes is, a metodika mindig tényfeltáró, objektív. Hiszem, hogy ez az egyéni nézőpontú, őszinte valóságábrázolás nemcsak egy nagy múltú műhely hagyománya, hanem a jövő hiteles tartalomgyártásának a záloga is. Célunk, hogy az újság hangjában továbbra is generációk hallják meg a maguk hangját, a megújuló Nők Lapja a következő hetven évben is a nők mindennapjainak krónikása legyen, offline és online” – mondta Vass Virág, a Nők Lapja főszerkesztője.

A 72 éves Nők Lapja Magyarország legnagyobb példányszámú hetilapja, 608 ezer olvasóval és 169 ezer eladott példányszámával 2,2 millió kontaktust generál hetente*. 

* Forrás: Kantar Hoffmann Kft. NOK 2019/Q4-2020/Q3, Példányszámadatok: MATESZ Gyorsjelentés 2020 Q3 aktívan értékesített példányszám.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés