hirdetés
hirdetés
hirdetés

Különleges módon kérte meg barátnője kezét az ismert dizájner

Saját műalkotása segítségével, illetve annak installálása közben kérte meg barátnője kezét Kiss Miklós dizájner, képzőművész, aki márkákkal is sokat dolgozik, illetve olykor kommunikációs szakemberként is tevékenykedik.

hirdetés

Kiss Miklós egyik első, szélesebb körben is ismertté váló projektjéhez nyúlt vissza. A Golden Roach lényege az volt, hogy aranycsótányokat csempészett gerillaeszközökkel ismert külföldi múzeumok kiállítóterébe és múzeumi shopjaiba, mintha azok ottani kiállított alkotások volnának. A Golden Roach projektet sok múzeumban ismételte meg az évek során, itt például a Louvre-ban látható egy példány:

Most a Facebookon vettük észre, hogy barátnője segítségével New Yorkban is gerillázott egy sort, először a Guggenheim Múzeumba kerültek a pici csótányok, aztán a Museum of Modern Arts-ban (MoMA) folyatták. Utóbbinak azonban némileg más kimenete lett.

„Csináltunk egy akciót a Guggenheim Múzeumban előtte, és mivel ott élesben csináltuk, így a barátnőm azt hitte, hogy a MoMA-ba is azért megyünk. Én mindent ugyanúgy csináltam, kerestem a megfelelő helyet, majd megtaláltam Andy Warhol Marilyn Monroe-ját. Jeleztem, hogy oda fogjuk rakni mellé, ő elkezdte hátulról venni az egészet” – írta nekünk Kiss a Facebookon. Ez így nézett ki:

És hogy mi történt ezután? Előkerült az aranycsótány formájúra mintázott gyűrű:

Ami természetesen fel is került a menyasszony ujjára:

Vége.

Kiss Miklóssal tavaly decemberben készítettünk interjút, amikor még a Liget-projekt art directora volt, időközben onnan már távozott. Azóta a HPS-sel közösen kivitelezett munkáját mutattuk be, melyben a ruhacímkék és a vásárlás kapta a főszerepet a MOM Parkban, korábban a Samsunggal együttműködve nyílt kiállítása, illetve készített már szőrös Volvót, egyedi dizájnú Heineken palackot.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés