hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külön animációval és egyedi dobozokkal üzent Trumpnak és Kim Dzsongunnak a Coca-Cola

A két vezető másodpercekig veszélyesen közeledik egymáshoz a szingapúri reptéren vetített animációban.

hirdetés

A Coca-Cola sem ment el szó nélkül a világot lázban tartó Donald Trump-Kim Dzsongun szingapúri találkozója mellett. A cég az Ogilvy kreatív ügynöséggel együttműködve az egyik reptéren a lent látható animációt vetítette folyamatosan a találkozóhoz igazítva.

 

 A cég emellett egy speciális sorozatot is piacra dobott a dobozos kólákból, amelyeken a  "békére, reményre és egyetértésre" felirat olvasható, koreai és angol nyelven is.

A kampányhoz egy klasszikus, "az utca emberét" megszólaltató videó is készült, amelyben azonban nem hangzik el, hogy valószínűleg Észak-Korea a világ egyik utolsó állama, ahol nem forgalmazzák a világmárka termékeit.

Igaz, korábban az AP hírügynükség egyik beszámolója szerint Kínán keresztül érkezik az elszigetelt országba Coca-Cola, mint ahogy az eredetihez kísértetiesen hasonló terméket is kapni Kim Dzsongun országában, "Kakaó ízesítésű üdítőital" néven.

Nem csak a Coca-Cola, de maga Trump is külön videóval készült a nagy találkozóra, amit elmondása szerint le is vetített az észak-koreai vezetőnek, és később a helyszínen lévő újságíróknak. Előbbi reakcióját nem ismerjük, utóbbiakat viszont erősen megosztotta a videó hollywoodiasíott hangneme.

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés