hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldön is rendet tesz a Rendi

Nemzetközileg terjeszkedik a néhány éve startupként indult takarítószolgálat, a Rendi.hu. Ehhez az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Bank csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő növekedési befektetési programján keresztül kaptak nem csekély, 800 ezer eurónyi (247 millió forint) tőkét a V4-es térségében való terjeszkedésre – írja a Rendi közleménye.

hirdetés

A 2018-as év tervei között így kiemelt szerepet kap a nemzetközi terjeszkedés, első lépésként a közép-kelet-európai régióra fókuszálva. „Az itthon bevált, kapacitás-megosztáson alapuló sharing economy üzleti modellt fogjuk alkalmazni a V4-ek térségében: Lengyelországban, Szlovákiában és Csehországban. Célunk 2020 végére a négy országban együttvéve a havi 35 ezer megrendelés elérése” – mondta el Csillik Timur, a Rendi.hu ügyvezető igazgatója. A támogatás fennmaradó részét a startup hazai és nemzetközi versenyképességének növelésére fordítja.

A cég közleménye szerint a kezdeti fővárosi és agglomerációs terület után röviddel már Győrben, Szegeden és Debrecenben is elérhető volt a szolgáltatásuk. A tavalyi év során több mint 200 foglalkoztatott takarítóval közel 13 ezer megrendelést teljesítettek – írják, illetve hozzáteszik, hogy idén a kereset-kínálat egyensúlyához mérten szeretnék bővíteni a munkavállalóik számát is.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés