hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi reklámosok - jó terep számukra Magyarország

Növekvő piac, egzotikus kultúra és magyar feleség – többek között ilyen okok miatt döntöttek Magyarország mellett és kezdtek el dolgozni magyar ügynökségeknél a több vagy kevesebb ideje hazánkban élő, külföldről érkezett művészeti vezetők. A Kreatív Online-nak három art director beszélt Magyarországra kerülésükről és arról, hogy mi a véleményük a magyar reklámipar lehetőségeiről. A legtöbb külföldi kreatívot foglalkoztató ügynökségtől pedig azt kérdeztük: megéri-e a kollegákba fektetett anyagi befektetés a mai reklámpiaci helyzetben.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Facebookon közölte a gyászhírt a tévétársaság.

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Üdv mindenkinek,

Viva la 2008!

Érdekes, sommás megállapításokat tartalmazó írás.

A különböző, hazai konferencia-előadások végkicsengése meglehetősen pesszimisztikusra szokott sikeredni, amikor a hazai reklámpiaci tendenciák, kreativitás,
reklámkultúra kerül terítékre:

A szokásos érvek valahogy így szoktak elhangozni:

Idehaza nincs pénz, de ha van is, akkor nincs ötlet, ha mégis van ötlet, akkor a megrendelő szándéka meghiúsítja, ha pedig nem hiúsítja meg, akkor a
tradicionális/konzervatív értékkonstellációra szocializálódott közönség utasítja el.

A cikkből jó volt hallani, hogy vannak még optimisták, akik látnak fejlődési potenciált az itthoni reklámok kreativitását illetően. Még jobb, hogy mindezt egy
nemzetközi szellemiséggel megáldott szakemberek állítják.

Egyre többen – köztük maga is azt gondolom -, hogy sportpiaci példával élve a rövidtávfutás korszakából a hosszútávfutás korszakába léptünk. Azaz a márkák
bevezetésének korszaka nagyrészt lezárult, mostantól kezdve a karbantartás – ha tetszik a koncepciózusés szisztematizált márkaépítés - korszakába léptünk.

Hál’ istennek vannak már ragyogó magyar alkotások…

Jó egészséget, töretlen alkotókedvet, és természetesen ’reklámpiaci’ sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!

Üdv,

Bery
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés