hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi reklámosok - jó terep számukra Magyarország

Növekvő piac, egzotikus kultúra és magyar feleség – többek között ilyen okok miatt döntöttek Magyarország mellett és kezdtek el dolgozni magyar ügynökségeknél a több vagy kevesebb ideje hazánkban élő, külföldről érkezett művészeti vezetők. A Kreatív Online-nak három art director beszélt Magyarországra kerülésükről és arról, hogy mi a véleményük a magyar reklámipar lehetőségeiről. A legtöbb külföldi kreatívot foglalkoztató ügynökségtől pedig azt kérdeztük: megéri-e a kollegákba fektetett anyagi befektetés a mai reklámpiaci helyzetben.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Üdv mindenkinek,

Viva la 2008!

Érdekes, sommás megállapításokat tartalmazó írás.

A különböző, hazai konferencia-előadások végkicsengése meglehetősen pesszimisztikusra szokott sikeredni, amikor a hazai reklámpiaci tendenciák, kreativitás,
reklámkultúra kerül terítékre:

A szokásos érvek valahogy így szoktak elhangozni:

Idehaza nincs pénz, de ha van is, akkor nincs ötlet, ha mégis van ötlet, akkor a megrendelő szándéka meghiúsítja, ha pedig nem hiúsítja meg, akkor a
tradicionális/konzervatív értékkonstellációra szocializálódott közönség utasítja el.

A cikkből jó volt hallani, hogy vannak még optimisták, akik látnak fejlődési potenciált az itthoni reklámok kreativitását illetően. Még jobb, hogy mindezt egy
nemzetközi szellemiséggel megáldott szakemberek állítják.

Egyre többen – köztük maga is azt gondolom -, hogy sportpiaci példával élve a rövidtávfutás korszakából a hosszútávfutás korszakába léptünk. Azaz a márkák
bevezetésének korszaka nagyrészt lezárult, mostantól kezdve a karbantartás – ha tetszik a koncepciózusés szisztematizált márkaépítés - korszakába léptünk.

Hál’ istennek vannak már ragyogó magyar alkotások…

Jó egészséget, töretlen alkotókedvet, és természetesen ’reklámpiaci’ sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!

Üdv,

Bery
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés