hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi piacokra lép ki a Post For Rent

Kilép külföldi piacokra a 2015-ös alapítású Post For Rent (PFR), mert többek között a nemzetközi kampányokban látja a vezetőség az influencer marketing jövőjét - olvasható a cég által küldött közleményben.

hirdetés

A tavaly év végi angol irodanyitást követően most tavasszal a Hello Management angol talent ügynökséggel kezdte meg együttműködését, számos influencer bevonásával. A piacbővítéseknek köszönhetően az adatvezérelt rendszeren keresztül elérhető influencerek száma jelenleg meghaladja a 26 ezret, a potenciális reach szám pedig állításuk szerint megközelíti a 320 milliót. A cég év végéig 50 ezer influencer regisztrációjával tervez.

A PFR szolgáltatásának lényege, hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kössék össze, az emberi erőforrást minimalizálva. „A tavaly év végi angol piacralépés eredményeképpen 109 százalékkal  nőtt az elérhető véleményvezérek száma és 216 millióval emelkedett a potenciálisan elérhető követők száma" - áll a közleményben.

A Hello Management révén olyan influencerek kerülnek be a poolba, mint Liam Ferrari énekes (2,6 millió követő), WeeklyChris zenész (3,6 millió követő az Instagramon), vagy Flighthouse (17,6 millió követő a Musical.ly-n). A cég a londoni bázis mellett további potenciált lát az ázsiai és az amerikai piacokon. 2017-ben összesen 790 kampány futott a Post for Rent rendszerén keresztül, idén 1800 kampány a célkitűzés (a platformon keresztül 20 ország márkái futtatnak kampányokat).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés