hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kúl céges ruhákkal erősíti az employer brandinget a Hello Event

Mészáros Lúcia divattervezte az egyenruhákat, amelyekben a munkatársak hitelesen képviselhetik az ügynökséget különféle szakmai, társasági eseményeken. Képsorozat és werkfilm készült róla.

hirdetés

A Hello Event btl-ügynökség divatos ruhakollekcióval erősíti az employer brandingjét. A ruhákat Mészáros Lúcia tervezte, modellek hordják a lent látható képeken, amelyeket Viszlay Márk divatfotós készített.

"A hazai ügynökségek, legyen szó ATL, BTL vagy integrált irányról, közös problémaként emlegetik a jó szakemberek hiányát vagy éppen megtartását. Így ezen a területen is egyre kiemeltebb helyen szerepel az employer branding. Nem csak csapatépítésekről, juttatásokról van szó, hanem olyan belső megoldásokról, amivel erősíthetik a munkavállalók lojalitását. A kollégák megtartása már rég nem csak a humán erőforrás feladata, hanem a marketingstratégia része. A munkáltatói márka kialakításával nagyon sok pozitív példát láthatunk a nemzetközi piacon" - álla az ügynökség közleményében.

Ennek jegyében a Hello Event, minthogy "elengedhetetlen, hogy a kollégák különböző eseményeken megjelenjenek és az ügynökséget képviseljék", divatos egyenruhákat terveztetett a munkatársainak. Fontos szempont volt a pink és sárga szín jelenléte, mint arculati elemei az ügynökségnek, valamint a "trash vonal", továbbá a "kollégák kényelme", írják. 

A fotókon a háttér azért fehér, hogy jobban látszódjanak a ruhák, és az azokat viselő emberek. Alattuk egy werkfilm, valamint a kreditlista.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alkotók

Hello Event
Ügyvezető igazgató: Erdős Ákos
Marketing vezető: Urbán Luca

Divattervező és stylist: Mészáros Lúcia (Illuxtrat)
Fotó: Viszlay Márk
Fotó asszisztens: Horváth Ádám (Fóka)
Smink: Magyar Eszter
Smink asszisztens: Domonkos Eszter
Fodrász: Kepi
Modellek: Olga (Face); Krisz (Icon)
Werk filmet készítette: Babay Máté

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés