hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kúl céges ruhákkal erősíti az employer brandinget a Hello Event

Mészáros Lúcia divattervezte az egyenruhákat, amelyekben a munkatársak hitelesen képviselhetik az ügynökséget különféle szakmai, társasági eseményeken. Képsorozat és werkfilm készült róla.

hirdetés

A Hello Event btl-ügynökség divatos ruhakollekcióval erősíti az employer brandingjét. A ruhákat Mészáros Lúcia tervezte, modellek hordják a lent látható képeken, amelyeket Viszlay Márk divatfotós készített.

"A hazai ügynökségek, legyen szó ATL, BTL vagy integrált irányról, közös problémaként emlegetik a jó szakemberek hiányát vagy éppen megtartását. Így ezen a területen is egyre kiemeltebb helyen szerepel az employer branding. Nem csak csapatépítésekről, juttatásokról van szó, hanem olyan belső megoldásokról, amivel erősíthetik a munkavállalók lojalitását. A kollégák megtartása már rég nem csak a humán erőforrás feladata, hanem a marketingstratégia része. A munkáltatói márka kialakításával nagyon sok pozitív példát láthatunk a nemzetközi piacon" - álla az ügynökség közleményében.

Ennek jegyében a Hello Event, minthogy "elengedhetetlen, hogy a kollégák különböző eseményeken megjelenjenek és az ügynökséget képviseljék", divatos egyenruhákat terveztetett a munkatársainak. Fontos szempont volt a pink és sárga szín jelenléte, mint arculati elemei az ügynökségnek, valamint a "trash vonal", továbbá a "kollégák kényelme", írják. 

A fotókon a háttér azért fehér, hogy jobban látszódjanak a ruhák, és az azokat viselő emberek. Alattuk egy werkfilm, valamint a kreditlista.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alkotók

Hello Event
Ügyvezető igazgató: Erdős Ákos
Marketing vezető: Urbán Luca

Divattervező és stylist: Mészáros Lúcia (Illuxtrat)
Fotó: Viszlay Márk
Fotó asszisztens: Horváth Ádám (Fóka)
Smink: Magyar Eszter
Smink asszisztens: Domonkos Eszter
Fodrász: Kepi
Modellek: Olga (Face); Krisz (Icon)
Werk filmet készítette: Babay Máté

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés