hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívügynökséget választott a Coca-Cola

Júniustól a Publicis a Coca-Cola Magyarország atl-kreatívügynöksége, a cég a McCann Ericksont váltja, akik közel tíz éve végezték a Cola atl-kommunikációját. A vállalat közleménye szerint egy több hónapos, kétfordulós tenderen választotta ki a céget. Ők fognak dolgozni az összes márkán, így a Coca-Cola mellett a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Glacéau smartwater, az Adez és a Fuzetea márkákon is. A Coca-Cola nem válik meg a Mitótól sem, továbbra is ők a márka digitális ügynöksége, ahogyan a Mediacom is marad a médiaügynökség.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest vezetője a kilencvenes-kétezres évek fordulóját, illetve akkori önmagát idézi meg eheti Kultúrterrorunkban.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés