hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívtendert írt ki a Harley

Kreatív pályázatot írt ki a Harley-Davidson Fesztivál.  Kialakult arculatát egy "lényegesen nagyobb tartalommal" kívánja megtölteni, az üzenet megfogalmazását november 10-ig várják.

hirdetés

Arculatépítését tenderezteti a Harley-Davidson Fesztivál. A jövőre tizenkettedik alkalommal megrendezendő fesztivál szeretne kicsit fiatalosabb lenni, ehhez pedig ügynökségektől és grafikai stúdióktól várnak kreatív koncepciókat.

A fesztivált a Balaton északi régiójának meghatározó eseményéve kívánják tenni, ezért a lehető legszélesebb kommunikációs csatornahálózat kiépítése az elvárás. Az eddigi kreatív iránytól egy merőben új irányt várnak, új szlogennel, logóval, honlappal és sajtóhirdetésekkel.

A pályázat leadási határideje november 10-e, a kiírást a cikk alatt, csatolt fájlban lehet letölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés