hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívtendert írt ki a Harley

Kreatív pályázatot írt ki a Harley-Davidson Fesztivál.  Kialakult arculatát egy "lényegesen nagyobb tartalommal" kívánja megtölteni, az üzenet megfogalmazását november 10-ig várják.

hirdetés

Arculatépítését tenderezteti a Harley-Davidson Fesztivál. A jövőre tizenkettedik alkalommal megrendezendő fesztivál szeretne kicsit fiatalosabb lenni, ehhez pedig ügynökségektől és grafikai stúdióktól várnak kreatív koncepciókat.

A fesztivált a Balaton északi régiójának meghatározó eseményéve kívánják tenni, ezért a lehető legszélesebb kommunikációs csatornahálózat kiépítése az elvárás. Az eddigi kreatív iránytól egy merőben új irányt várnak, új szlogennel, logóval, honlappal és sajtóhirdetésekkel.

A pályázat leadási határideje november 10-e, a kiírást a cikk alatt, csatolt fájlban lehet letölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés