hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívpályázatot hirdetett a Telekom

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. A vállalat augusztus 30-ig három kategóriában várja fenntarthatósági témakörben azokat a pályaműveket, melyeket az idei év központi tematikája ihlet. A kiemelt téma a #piszkos12, azaz 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve az egyént érintő problémát fognak tisztázni szakértőkkel a rendezvényen.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ebből kettő a DDB-é, egy pedig a Wavemakeré.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Pavel Stanchev vezérigazgató és csapata köszöntötte a csatorna partnereit a Beef Bar Budapestben. Nézd meg az este képeit!

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés