hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívpályázatot hirdetett a Telekom

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. A vállalat augusztus 30-ig három kategóriában várja fenntarthatósági témakörben azokat a pályaműveket, melyeket az idei év központi tematikája ihlet. A kiemelt téma a #piszkos12, azaz 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve az egyént érintő problémát fognak tisztázni szakértőkkel a rendezvényen.

hirdetés

A Telekom szeptember 14-én tizenkettedik alkalommal rendezi meg a Fenntarthatósági Napot az Akvárium Klubban. Az idei fesztiválkonferencia központi témája a cég közleménye szerint a #piszkos12. A szervezők a szekció-beszélgetések során a fenntarthatóság pillérei mentén olyan problémákat járnak majd körül, mint a klímaváltozás és annak egészségügyi hatásai, a műanyaghulladékok, a társadalmi előítéletek, a darkweb, a túlfogyasztás, a social buborék, vagy éppen a halogatás pszichológiája. A rendezvény kapcsán kiírt pályázat arra buzdít minden kreatív alkotót, hogy válasszanak egy témafelvetést és tegyék üggyé, tisztázzák azt filmben, zene/slam vagy más kreatív művészi alkotásban.

Az alábbi három kategóriában lehet pályaművet beküldeni augusztus 30-ig:

  • Dilm (1-3 perces kisfilm)
  • Zene vagy slam
  • Kreatív alkotás (fotó, rajz, festmény)

A beérkezett pályázatokat öttagú szakmai zsűri értékeli, melynek tagjai: Pásztor Anna énekesnő, színész, táncművész, Rohonyi Gábor rendező, Szegedi Csaba kolorista, a MOME tanára, Kovács András Péter, a Magyar Telekom tartalom és marketingkommunikációs osztályvezetője és Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központ vezetője, a Fenntarthatósági Nap főszervezője.

Az augusztus 30-ig beérkezett pályázatok közül a szakmai zsűri döntése alapján egy-egy kategóriában 3 díjat osztanak. Az idei évben a Kreatív kategória a Ringier Axel Springer Magyarország, a Film kategória a Cisco, míg a Zene/Slam kategória a Samsung támogatásával valósul meg. A rendezvényen bemutatott alkotások közül a látogatók szavazataikkal döntik el, hogy ki nyeri a 12. Fenntarthatósági Nap közönségdíját, a Noizz.hu támogatásával.

A szeptember 14-i Fenntarthatósági Nap végén – az afterparty részeként – ünnepélyes díjátadón adják át az elismeréseket.

A részletes pályázati felhívás a rendezvény hivatalos weboldalán érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés