hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív Reklámverseny Díjkiosztó gála 2004 képekben

A Kreatív saját rendezvénye
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Till Attila megnyitja a 2004. évi Kreatív Reklámverseny díjátadó gáláját.
Katona Éva, a Kreatív szaklap főszerkesztője köszönti a vendégeket, majd elkezdődik a díjátadás.
Peresztegi Zoltán (HBO) átadja a VIII. Magyar Diákreklámverseny I. helyezett csapatának a díjat
A Harmeron különdíj (Tilla)
Kovács Péter kereskedelmi igazgató (Harmeron) átadja a különdíjat
Márk Szonja (Kreatív) felkonferálja a Társadalmi Célú Reklám - Online kategória egyetlen nevezettjét
Szilágyi Péter (Mirai Interactive), Dankó Zoltán (Mirai Interactive) és Kecskeméti Edit (Unicef) átveszik a TCR-Film kategória I. és egyelten nevezettjének járó díjat
Sági Ágnes (Kreatív) felkonferálja a TCR Print kategória nevezettjeit
Király Péter és Floki átveszik a TCR Print kategória III.helyezéséért járó díjat
Lenkei Anikó (EUKK) és Gács Róbert (Young and Rubicam) átveszik a TCR Print kategória II. helyezéséért járó díjat Sági Ágnestől
Dana Kamhawi (Leo Burnett) és Herbszt László (grafikus) átveszik a TCR Print kategória I. helyezéséért járó díjat
A Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány képviselője és Spielmann Gábor (Sylva) átveszik a TCR filmes kategória I. helyezéséért járó díjat.
Spielmann Gábor (Sylva) és Katona Éva (Kreatív)
Novák Péter (Kirowski), Gazdik Richárd (Kirowski) és Kis Valéria (Renault Hungária), a fogyasztói online kategória III. kategória helyezettjei
Szakács Orsolya (BBDO), Marton Péter (BBDO) a fogyazstói print kategória III. helyezettjei Dragan Sakannal (New Moment)
Dragan Sakan átadja a fogyasztói print kategória II. helyezettjének járó díjat Benesch Ferencnek (Young and Rubicam)
Dragan Sakan Milos Iliccsel (Leo Burnett), a fogyasztói print kategória I. helyezettjének járó díjjal
Nagy Zita (BBDO) és Brassai Kornél (BBDO) a fogyasztói filmes kategória III. helyezettjei
Kreutz Kitti (McCann-Erickson) a fogyasztói filmes kategória szintén III. helyezettjei (holtverseny)
Herpai Kálmán Márk (Akció) Stróbel Klárával (Westel), a fogyasztói filmes kategória II. helyezettjének járó díjjal
A fogyasztói filmes kategória I. helyezettjei: Simon Zoltán, Paul Crivenau és Varga Tibor (DDB)
Az Év Ügynöksége díj átadása:Hannes Wirnsberger (DDB), Dragan Sakan (New Moment), Paul Crivenau (DDB) és Simon Zoltán (DDB)

Vályi Gábor DJ
Mészáros Péter és Sági Ágnes a Kreatívból
A Coctail magazin mixershow-ja
A Coctail magazin mixershow-ja
Gabay Erzsók, Beöthy Barbara és Márk Szonja (Kreatív)
Dencs Gábor (RTL Klub Online) és Novák Péter (Kirowski)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés