hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív Reklámverseny Díjkiosztó gála 2004 képekben

A Kreatív saját rendezvénye
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Till Attila megnyitja a 2004. évi Kreatív Reklámverseny díjátadó gáláját.
Katona Éva, a Kreatív szaklap főszerkesztője köszönti a vendégeket, majd elkezdődik a díjátadás.
Peresztegi Zoltán (HBO) átadja a VIII. Magyar Diákreklámverseny I. helyezett csapatának a díjat
A Harmeron különdíj (Tilla)
Kovács Péter kereskedelmi igazgató (Harmeron) átadja a különdíjat
Márk Szonja (Kreatív) felkonferálja a Társadalmi Célú Reklám - Online kategória egyetlen nevezettjét
Szilágyi Péter (Mirai Interactive), Dankó Zoltán (Mirai Interactive) és Kecskeméti Edit (Unicef) átveszik a TCR-Film kategória I. és egyelten nevezettjének járó díjat
Sági Ágnes (Kreatív) felkonferálja a TCR Print kategória nevezettjeit
Király Péter és Floki átveszik a TCR Print kategória III.helyezéséért járó díjat
Lenkei Anikó (EUKK) és Gács Róbert (Young and Rubicam) átveszik a TCR Print kategória II. helyezéséért járó díjat Sági Ágnestől
Dana Kamhawi (Leo Burnett) és Herbszt László (grafikus) átveszik a TCR Print kategória I. helyezéséért járó díjat
A Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány képviselője és Spielmann Gábor (Sylva) átveszik a TCR filmes kategória I. helyezéséért járó díjat.
Spielmann Gábor (Sylva) és Katona Éva (Kreatív)
Novák Péter (Kirowski), Gazdik Richárd (Kirowski) és Kis Valéria (Renault Hungária), a fogyasztói online kategória III. kategória helyezettjei
Szakács Orsolya (BBDO), Marton Péter (BBDO) a fogyazstói print kategória III. helyezettjei Dragan Sakannal (New Moment)
Dragan Sakan átadja a fogyasztói print kategória II. helyezettjének járó díjat Benesch Ferencnek (Young and Rubicam)
Dragan Sakan Milos Iliccsel (Leo Burnett), a fogyasztói print kategória I. helyezettjének járó díjjal
Nagy Zita (BBDO) és Brassai Kornél (BBDO) a fogyasztói filmes kategória III. helyezettjei
Kreutz Kitti (McCann-Erickson) a fogyasztói filmes kategória szintén III. helyezettjei (holtverseny)
Herpai Kálmán Márk (Akció) Stróbel Klárával (Westel), a fogyasztói filmes kategória II. helyezettjének járó díjjal
A fogyasztói filmes kategória I. helyezettjei: Simon Zoltán, Paul Crivenau és Varga Tibor (DDB)
Az Év Ügynöksége díj átadása:Hannes Wirnsberger (DDB), Dragan Sakan (New Moment), Paul Crivenau (DDB) és Simon Zoltán (DDB)

Vályi Gábor DJ
Mészáros Péter és Sági Ágnes a Kreatívból
A Coctail magazin mixershow-ja
A Coctail magazin mixershow-ja
Gabay Erzsók, Beöthy Barbara és Márk Szonja (Kreatív)
Dencs Gábor (RTL Klub Online) és Novák Péter (Kirowski)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés