hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív fiatalok, ismét repülhettek Koreába!

Idén is megmérkőzhetnek azok a kreatívok, akik 30 év alattiak, vagy akik 3 évnél kevesebb ideje dolgoznak kreatívként a reklámszakmában. Bármilyen összetételű 2 fős csapatokat várnak a dél-koreai Ad Stars reklámverseny szervezői. Dél-Koreában, akárcsak az előző években, Spielmann Gábor, a Kabooom kreatívigazgatója segíti majd a versenyt, mint a New Stars előadója és a zsűritagja.

hirdetés

A győztes csapat díja Puszanban (angolosan Busan) való részvétel a New Stars döntőjén, a szervezők közlése szerint 1880 dollár értékben. Ez tartalmaz 5 éjszaka szállást egy 4 csillagos hotelben az óceán partján, 8 külön étkezést, belépőt Ázsia legnagyobb reklámfesztiváljára, az Ad Starsra, illetve a kapcsolódó gálákra, előadásokra.

Tavaly ez a két fiatal Bajusz Adrián és Budavári Balázs voltak, velük interjút is készítettünk a helyszínen.

Bajusz Adrián és Budavári Balázs
Bajusz Adrián és Budavári Balázs

Idén a jelentkezéshez szükséges emailcímet és adatokat a tavalyinál korábban, április 25-ig kell megadni ezen az oldalon az érdeklődőknek, amire április 27-én kapják meg a briefet. A brief idén is egy fiktív termékhez fog kapcsolódni, és a prezentációval kapcsolatos elvárásokat részletezni fogja.

Spielmann Gábor
Spielmann Gábor

A kész munkákat április 30-ig kell majd feltölteniük, ismét a regisztrációval együtt a kreatív csapatoknak.

További részletek a New Stars oldalán.

A New Stars csapata
A New Stars csapata

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés