hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív fiatalok, ismét repülhettek Koreába!

Idén is megmérkőzhetnek azok a kreatívok, akik 30 év alattiak, vagy akik 3 évnél kevesebb ideje dolgoznak kreatívként a reklámszakmában. Bármilyen összetételű 2 fős csapatokat várnak a dél-koreai Ad Stars reklámverseny szervezői. Dél-Koreában, akárcsak az előző években, Spielmann Gábor, a Kabooom kreatívigazgatója segíti majd a versenyt, mint a New Stars előadója és a zsűritagja.

hirdetés

A győztes csapat díja Puszanban (angolosan Busan) való részvétel a New Stars döntőjén, a szervezők közlése szerint 1880 dollár értékben. Ez tartalmaz 5 éjszaka szállást egy 4 csillagos hotelben az óceán partján, 8 külön étkezést, belépőt Ázsia legnagyobb reklámfesztiváljára, az Ad Starsra, illetve a kapcsolódó gálákra, előadásokra.

Tavaly ez a két fiatal Bajusz Adrián és Budavári Balázs voltak, velük interjút is készítettünk a helyszínen.

Bajusz Adrián és Budavári Balázs
Bajusz Adrián és Budavári Balázs

Idén a jelentkezéshez szükséges emailcímet és adatokat a tavalyinál korábban, április 25-ig kell megadni ezen az oldalon az érdeklődőknek, amire április 27-én kapják meg a briefet. A brief idén is egy fiktív termékhez fog kapcsolódni, és a prezentációval kapcsolatos elvárásokat részletezni fogja.

Spielmann Gábor
Spielmann Gábor

A kész munkákat április 30-ig kell majd feltölteniük, ismét a regisztrációval együtt a kreatív csapatoknak.

További részletek a New Stars oldalán.

A New Stars csapata
A New Stars csapata

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés