hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív fiatalok, ismét repülhettek Koreába!

Idén is megmérkőzhetnek azok a kreatívok, akik 30 év alattiak, vagy akik 3 évnél kevesebb ideje dolgoznak kreatívként a reklámszakmában. Bármilyen összetételű 2 fős csapatokat várnak a dél-koreai Ad Stars reklámverseny szervezői. Dél-Koreában, akárcsak az előző években, Spielmann Gábor, a Kabooom kreatívigazgatója segíti majd a versenyt, mint a New Stars előadója és a zsűritagja.

hirdetés

A győztes csapat díja Puszanban (angolosan Busan) való részvétel a New Stars döntőjén, a szervezők közlése szerint 1880 dollár értékben. Ez tartalmaz 5 éjszaka szállást egy 4 csillagos hotelben az óceán partján, 8 külön étkezést, belépőt Ázsia legnagyobb reklámfesztiváljára, az Ad Starsra, illetve a kapcsolódó gálákra, előadásokra.

Tavaly ez a két fiatal Bajusz Adrián és Budavári Balázs voltak, velük interjút is készítettünk a helyszínen.

Bajusz Adrián és Budavári Balázs
Bajusz Adrián és Budavári Balázs

Idén a jelentkezéshez szükséges emailcímet és adatokat a tavalyinál korábban, április 25-ig kell megadni ezen az oldalon az érdeklődőknek, amire április 27-én kapják meg a briefet. A brief idén is egy fiktív termékhez fog kapcsolódni, és a prezentációval kapcsolatos elvárásokat részletezni fogja.

Spielmann Gábor
Spielmann Gábor

A kész munkákat április 30-ig kell majd feltölteniük, ismét a regisztrációval együtt a kreatív csapatoknak.

További részletek a New Stars oldalán.

A New Stars csapata
A New Stars csapata

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés