hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív fiatalok, ismét repülhettek Koreába!

Idén is megmérkőzhetnek azok a kreatívok, akik 30 év alattiak, vagy akik 3 évnél kevesebb ideje dolgoznak kreatívként a reklámszakmában. Bármilyen összetételű 2 fős csapatokat várnak a dél-koreai Ad Stars reklámverseny szervezői. Dél-Koreában, akárcsak az előző években, Spielmann Gábor, a Kabooom kreatívigazgatója segíti majd a versenyt, mint a New Stars előadója és a zsűritagja.

hirdetés

A győztes csapat díja Puszanban (angolosan Busan) való részvétel a New Stars döntőjén, a szervezők közlése szerint 1880 dollár értékben. Ez tartalmaz 5 éjszaka szállást egy 4 csillagos hotelben az óceán partján, 8 külön étkezést, belépőt Ázsia legnagyobb reklámfesztiváljára, az Ad Starsra, illetve a kapcsolódó gálákra, előadásokra.

Tavaly ez a két fiatal Bajusz Adrián és Budavári Balázs voltak, velük interjút is készítettünk a helyszínen.

Bajusz Adrián és Budavári Balázs
Bajusz Adrián és Budavári Balázs

Idén a jelentkezéshez szükséges emailcímet és adatokat a tavalyinál korábban, április 25-ig kell megadni ezen az oldalon az érdeklődőknek, amire április 27-én kapják meg a briefet. A brief idén is egy fiktív termékhez fog kapcsolódni, és a prezentációval kapcsolatos elvárásokat részletezni fogja.

Spielmann Gábor
Spielmann Gábor

A kész munkákat április 30-ig kell majd feltölteniük, ismét a regisztrációval együtt a kreatív csapatoknak.

További részletek a New Stars oldalán.

A New Stars csapata
A New Stars csapata

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés