hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségimédia-figyelőbe fektet a CIA

Az Egyesült Államok központi hírszerzésének befektetési cége a Visible Technoligies nevű vállalatba invesztált pénzt. Az összeg nem publikus, a cél a webkettes események követése.
hirdetés

A Wired Magazin információi szerint a webkettes világ követésére szakosodott médiafigyelő cégbe invesztál pénzt a Központi Hírszerző Ügynökség befektetésekkel foglalkozó cége. A most támogatott Visible Technologies nevű cég eddig sem volt ismeretlen az amerikai kormányzati körökben, 2008 vége óta ugyanis annak a Concepts & Strategies nevű cégnek a partnere, amely az amerikai Stratégiai Parancsnokságnak és a vezérkarnak végzett médiafigyelést.

Lewis Shepherd, a Védelmi Hírszerző Ügynökség (DIA) korábbi technikai vezetője egy a Wired által idézett e-mailben azt írta, ha a hírszerző szakma nem foglalkozna ezzel a „valós-idejű információ cunamival”, nem értenék a dolgukat.

A hírszerzők mostani befektetésének a lényege nem a titkosított adatokhoz való hozzáférés. Épp ellenkezőleg, a lépés illeszkedik a nyílt forrásokkal dolgozó hírszerzés felépítéséért tett erőfeszítések sorába.

A Wired meg nem nevezett, de a most kötött megállapodás részleteit ismerő forrása szerint a CIA-tól érkező összeg legnagyobb részét a program idegen nyelvű oldalakra felkészítése emészti majd fel. Ez annál is inkább fontos, mert a tervek szerint a program kizárólag nem amerikai portálok információhalmaiban kutat majd.

(forrás: Wired)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés