hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi ruházati márka indult

Birdband néven indult el az a portál, ahová bárki feltöltheti pólóterveit, és ha sikeres mintát készít, jogdíjat kap az eladásokból.

hirdetés

Birdband márkanév alatt, budapesti egyetemisták elindították az ország első crowdsourcingra épülő ruhamárkáját. A kezdetben pólókkal induló, folyamatosan megújuló kollekciót nem megbízott grafikusok készítik, hanem az utca embere.

Bárki beküldheti a portálra saját tervét, amelyet az oldalon szavazásra bocsátanak. Ha elegen szavaznak a mintára, akkor legyártják a pólókat és a tervező minden egyes eladott termék után jogdíjat kap. A december elejéig beérkező legjobb tervekből kiállítást is rendeznek.

„Olyan közösséget akarunk kiépíteni, ami közel hozza az irigylésre méltó kreatívok világát az emberekhez. Mi, fiatalok, szeretnénk részévé válni a kreatív folyamatnak, vagy szakértőként feltűnni." mondta Ondrejka Gábor, a vállalkozás alapítója.

A webáruház kialakításában a SK&CO formatervezői segítettek. A Birdband bevezetéséhez egy interaktív, low budget reklámfilm is készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés