hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi ruházati márka indult

Birdband néven indult el az a portál, ahová bárki feltöltheti pólóterveit, és ha sikeres mintát készít, jogdíjat kap az eladásokból.

hirdetés

Birdband márkanév alatt, budapesti egyetemisták elindították az ország első crowdsourcingra épülő ruhamárkáját. A kezdetben pólókkal induló, folyamatosan megújuló kollekciót nem megbízott grafikusok készítik, hanem az utca embere.

Bárki beküldheti a portálra saját tervét, amelyet az oldalon szavazásra bocsátanak. Ha elegen szavaznak a mintára, akkor legyártják a pólókat és a tervező minden egyes eladott termék után jogdíjat kap. A december elejéig beérkező legjobb tervekből kiállítást is rendeznek.

„Olyan közösséget akarunk kiépíteni, ami közel hozza az irigylésre méltó kreatívok világát az emberekhez. Mi, fiatalok, szeretnénk részévé válni a kreatív folyamatnak, vagy szakértőként feltűnni." mondta Ondrejka Gábor, a vállalkozás alapítója.

A webáruház kialakításában a SK&CO formatervezői segítettek. A Birdband bevezetéséhez egy interaktív, low budget reklámfilm is készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés