hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi ruházati márka indult

Birdband néven indult el az a portál, ahová bárki feltöltheti pólóterveit, és ha sikeres mintát készít, jogdíjat kap az eladásokból.

hirdetés

Birdband márkanév alatt, budapesti egyetemisták elindították az ország első crowdsourcingra épülő ruhamárkáját. A kezdetben pólókkal induló, folyamatosan megújuló kollekciót nem megbízott grafikusok készítik, hanem az utca embere.

Bárki beküldheti a portálra saját tervét, amelyet az oldalon szavazásra bocsátanak. Ha elegen szavaznak a mintára, akkor legyártják a pólókat és a tervező minden egyes eladott termék után jogdíjat kap. A december elejéig beérkező legjobb tervekből kiállítást is rendeznek.

„Olyan közösséget akarunk kiépíteni, ami közel hozza az irigylésre méltó kreatívok világát az emberekhez. Mi, fiatalok, szeretnénk részévé válni a kreatív folyamatnak, vagy szakértőként feltűnni." mondta Ondrejka Gábor, a vállalkozás alapítója.

A webáruház kialakításában a SK&CO formatervezői segítettek. A Birdband bevezetéséhez egy interaktív, low budget reklámfilm is készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés