hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandfestival Digital

Közösségi marketing - „és ez nem bullshit”

Néhány éve a blogok és a közösségi oldalak reklámfelületei eladhatatlanok voltak Magyarországon, mostanra pedig mindkettőre rátaláltak a hirdetők – illusztrálták a BrandFestival Digital előadói a közösségi marketing lehetőségeiben bekövetett változásokat.
hirdetés
Az első hazai blogok és blogszolgáltatók indulásakor eladhatatlanok voltak a hirdetési felületek: a bloggereknek sem a közönségükről, sem az elérési mutatókról nem volt fogalmuk – idézte fel a hőskort Dobó Mátyás, a Blogter tartalomfejlesztési igazgatója. Mint mondta: azóta javult a helyzet: a cégek egyrészt blogokat indítanak, másrészt már létező blogokon reklámoznak. Példaképp az első magyar blogok egyikét, a Plastikot hozta fel, amelynek működtetője nemrég hónapokra előre eladta az összes reklámfelületét.

„Integrált közösségi marketing” – Gerényi Gábor, az Index stratégiai tanácsadója ezt a saját kifejezést próbálta bedobni a BrandFestival Digitalon a köztudatba. Az online elérhető közösségi funkciók – a fórumoktol a blogokon át a wikikig – szerinte nem csak felhasználók, de vásárlók és vásárlók, illetve fogyasztók és cégek között is kapcsolatot teremthetnek, ami elsősorban a már a márka táborához tartozó fogyasztók megtartásához hasznos. Ehhez hasznos információkra van szükség a marketingbeszéd helyett, és annak felismerésére, hogy a fogyasztó a főszereplő, nem a termék. „És ez nem bullshit" – tette hozzá.

Halász Kata, a Coca-Cola Hungary marketingigazgatója a Coke Club 2007-es promócióján mutatta be, hogyan működhet egy webkettes kampány. A cég előbb videótartalmakat hozott létre, amelyeket az Indexen és videómegosztóján keresztül népszerűsítettek, majd az iWiW adatlapjait márkázták. Végül a reklámozott Coke Club koncertjeit az interneten is közvetítették – a legsikeresebb példa esetén 9000 néző követte az adást, azaz többen, mint ahányan a helyszínen látták a koncertet.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés