hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandfestival Digital

Közösségi marketing - „és ez nem bullshit”

Néhány éve a blogok és a közösségi oldalak reklámfelületei eladhatatlanok voltak Magyarországon, mostanra pedig mindkettőre rátaláltak a hirdetők – illusztrálták a BrandFestival Digital előadói a közösségi marketing lehetőségeiben bekövetett változásokat.
hirdetés
Az első hazai blogok és blogszolgáltatók indulásakor eladhatatlanok voltak a hirdetési felületek: a bloggereknek sem a közönségükről, sem az elérési mutatókról nem volt fogalmuk – idézte fel a hőskort Dobó Mátyás, a Blogter tartalomfejlesztési igazgatója. Mint mondta: azóta javult a helyzet: a cégek egyrészt blogokat indítanak, másrészt már létező blogokon reklámoznak. Példaképp az első magyar blogok egyikét, a Plastikot hozta fel, amelynek működtetője nemrég hónapokra előre eladta az összes reklámfelületét.

„Integrált közösségi marketing” – Gerényi Gábor, az Index stratégiai tanácsadója ezt a saját kifejezést próbálta bedobni a BrandFestival Digitalon a köztudatba. Az online elérhető közösségi funkciók – a fórumoktol a blogokon át a wikikig – szerinte nem csak felhasználók, de vásárlók és vásárlók, illetve fogyasztók és cégek között is kapcsolatot teremthetnek, ami elsősorban a már a márka táborához tartozó fogyasztók megtartásához hasznos. Ehhez hasznos információkra van szükség a marketingbeszéd helyett, és annak felismerésére, hogy a fogyasztó a főszereplő, nem a termék. „És ez nem bullshit" – tette hozzá.

Halász Kata, a Coca-Cola Hungary marketingigazgatója a Coke Club 2007-es promócióján mutatta be, hogyan működhet egy webkettes kampány. A cég előbb videótartalmakat hozott létre, amelyeket az Indexen és videómegosztóján keresztül népszerűsítettek, majd az iWiW adatlapjait márkázták. Végül a reklámozott Coke Club koncertjeit az interneten is közvetítették – a legsikeresebb példa esetén 9000 néző követte az adást, azaz többen, mint ahányan a helyszínen látták a koncertet.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés