hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi állásportált indított a Népszabadság

Álláskereső szolgáltatást indított a Népszabadság. Az új portál a közösségi szájtok felépítése szerint működik.
hirdetés

A Népszabadság és a belga székhelyű Symex Economics márciustól Magyarországon is elindítja a Jobmátrixot, mely egy Európa nyolc országában jelenlévő integrált álláskereső szolgáltatás.

A Jobmátrix lehetővé teszi az álláskeresők számára, hogy a portálon közvetlenül üzenetet váltsanak a megpályázni kívánt pozíciót kínáló szervezettel, akiknek alkalmuk nyílik a rendszeren belül állásinterjúra hívni illetve nyomon követni a jelölteket, figyelemmel kísérve a teljes kiválasztási folyamatot.

A munkaadók és a közvetítők kereshetnek a nemzetközi adatbázisban az álláskeresők között, az önéletrajzok nyolc nyelven elérhetők, köztük magyarul is. A pályázók önéletrajzait korlátlan ideig megőrzi a rendszer, a jelöltek mindenkori aktivitása folyamatosan követhető.

A Jobmátrix statisztikát közöl azzal kapcsolatban, hogy mely felhasználók, hány alkalommal látogatták meg a pályázó profilját, vagy az adott cég álláshirdetését, illetve mennyi időt fordítottak annak megtekintésére, nyomon követi a pályázó és az állást kínáló cég közti kapcsolat történéseit. Az eseményekről értesítést küld a pályázónak akár e-mailben, vagy az integrált Facebook- és Twitter-funkciókon keresztül.

A szolgáltatás kommunikációjára 180 millió forintos listaáras kampánykerettel készül a Népszabadság, a kreatívkoncepciót a Carbon Group tervezi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés