hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi alapú fotós-szolgáltató keresőoldal indult

Az Eloise-on árak, helyszínek, témák alapján lehet keresni, illetve értékelni. Applikáció is készül.

hirdetés

Hat hónap alatt 100 fotós és 500 felhasználó regisztrált az Eooise.cc oldalra, amelynek célja egy olyan közösség kiépítése, ahol a kreatívok korrekt piaci körülmények között versenyezhetnek. "Célunk az, hogy segítsük a magyar kreatívokat, nagyon nehéz dolguk van, a verseny kiélezett, sajnos meglehetősen nehéz ma Magyarországon alkalmazott művészként boldogulni. Az ő sikerükhöz szeretnénk lényegében hozzájárulni az oldallal" - mondta a Kreatívnak Őzse Attila ügyvezető és társalapító. Az oldalra amúgy már közel 8 ezer fotót töltöttek fel.

A kereső-szolgáltató oldal lényege, hogy fotósokat kereshetnek rajta lakossági és céges megbízók, akik árkategória, profil és téma, illetve helyszín alapján böngészhetnek: az oldalra a felhasználók regisztrálhatnak, kereshetnek a fotósok között, azoktól munkákat rendelhetnek, amelyre a fotósok az oldalon belül árajánlatot tudnak adni, meg tudnak állapodni, illetve értékelni tudják egymást a felhasználók a munka végén, írják. 

A regisztráció ingyenes, az oldalon keresztül közvetített munkából 10 százalékos jutalékot számol fel az oldal. Az oldal kétnyelvű, készül az applikációja is, és ha beválik, akkor a filmesek, grafikusok, illetve egyéb kreatív szolgáltatók irányába is nyitna.

Az Eloise nem ügynökségként pozicionálja magát, hanem "kreatív szabadúszó közösséget építünk, ahol a megrendelők a szolgáltatókkal kommunikálnak, mi, az Eloise csapata kimaradunk minden folyamatból, mindent a felhasználókra bízunk" - mondja Őzse.

Az oldal itt érhető el

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés