hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi alapú fotós-szolgáltató keresőoldal indult

Az Eloise-on árak, helyszínek, témák alapján lehet keresni, illetve értékelni. Applikáció is készül.

hirdetés

Hat hónap alatt 100 fotós és 500 felhasználó regisztrált az Eooise.cc oldalra, amelynek célja egy olyan közösség kiépítése, ahol a kreatívok korrekt piaci körülmények között versenyezhetnek. "Célunk az, hogy segítsük a magyar kreatívokat, nagyon nehéz dolguk van, a verseny kiélezett, sajnos meglehetősen nehéz ma Magyarországon alkalmazott művészként boldogulni. Az ő sikerükhöz szeretnénk lényegében hozzájárulni az oldallal" - mondta a Kreatívnak Őzse Attila ügyvezető és társalapító. Az oldalra amúgy már közel 8 ezer fotót töltöttek fel.

A kereső-szolgáltató oldal lényege, hogy fotósokat kereshetnek rajta lakossági és céges megbízók, akik árkategória, profil és téma, illetve helyszín alapján böngészhetnek: az oldalra a felhasználók regisztrálhatnak, kereshetnek a fotósok között, azoktól munkákat rendelhetnek, amelyre a fotósok az oldalon belül árajánlatot tudnak adni, meg tudnak állapodni, illetve értékelni tudják egymást a felhasználók a munka végén, írják. 

A regisztráció ingyenes, az oldalon keresztül közvetített munkából 10 százalékos jutalékot számol fel az oldal. Az oldal kétnyelvű, készül az applikációja is, és ha beválik, akkor a filmesek, grafikusok, illetve egyéb kreatív szolgáltatók irányába is nyitna.

Az Eloise nem ügynökségként pozicionálja magát, hanem "kreatív szabadúszó közösséget építünk, ahol a megrendelők a szolgáltatókkal kommunikálnak, mi, az Eloise csapata kimaradunk minden folyamatból, mindent a felhasználókra bízunk" - mondja Őzse.

Az oldal itt érhető el

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés