hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségépítő startuppal dolgozik a Noguchi

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől – egy másik startup ajánlása alapján – a Noguchi Porter Novellivel dolgozik ismertsége és reputációja további erősítése érdekében – olvasható az ügynökség közleményében.

hirdetés

Az idén öt éves portál a valódi mikroközösségek tagjainak, egy-egy utca, kerület lakóinak segít jobban megismerni egymást. Ezen felül hozzájárul a fenntarthatóbb életvitelhez, a városi életet hasznos szolgáltatásainak, például a ritkábban szükséges eszközök – szerszámok, létra, fűnyíró – kölcsönkérésének vagy éppen az egyedi szaktudás igénybevételét támogató funkcióknak a megismeréséhez.

A Miutcánk hamarosan lezárja első intézményi befektetési körét, a bevont tőkéből hónapokon belül nemzetközi terjeszkedést terveznek.

„Felgyorsult életmódunk eredményeként a lakóközösségek mára sok esetben teljesen elidegenedtek egymástól. Ezért hoztunk létre egy olyan, Magyarországon egyedülálló platformot, ahol az emberek újra felfedezhetik és erősíthetik a „szomszédság” pozitív oldalait, miközben a közösség erejével a környezetükre is kedvező hatást gyakorolnak” – mondta Cseh Norbert, a Miutcánk ügyvezetője.

„Mindig nagyon izgalmas kihívás egy gyors növekedési szakaszban lévő startuppal dolgozni, hiszen a szokásosnál sokkal gyorsabban látszik a pr-munka eredménye” – mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. „Nem kell napokat, heteket, hónapokat várni a célcsoport viselkedésének változására, egy jó kampány hatására akár azonnal nagyot nőhet az aktív felhasználók száma. Azon leszünk, hogy a Miutcánk legyen az első, a nemzetközi piacon is sikeres magyar fejlesztésű közösségi hálózat.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés