hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen szúrtuk el

Az ingyenmunkáról, a függetlenségről, az árharcról, a megfáradásról és a sóhivatalokról kérdeztük Havasi Raymondot, a Magyar Reklámszövetség független ügynökségeket tömörítő tagozata, a FÜGE leköszönő elnökét.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Én meg úgy gondolom, hogy Magyarország - és vele együtt a közép-európai térség - még mindig az ígéret földje. Nagyon mélyen hiszek abban, hogy rengeteg globális
léptékű ügynökséget és céget lehet(ne) felépíteni ebből a régióból. Rengeteg makrogazdasági mutató (1. független ügynökségek felemelkedése, 2. gazdasági
válság miatt olcsób ügynökségi szolgáltatásokat keresnek globális brand-ek, 3. itthon nagyon erős a mérnöki, (web)fejlesztői képzés, a kommunikációs iparnak pedig
egyre inkább ilyen szakemberekre van szüksége az online-digitális szegmensek esetében) ebbe az irányba mutat, csak kicsit át kellene látni a ködön és túl kellene lépni
a magyar fejekben uralkodó meritokrácián. Persze, a hazai viszonyok a régió több országánál is göröngyösebbek, olyan faktorok tekintetében, mint az adózási
környezet, a humán erőforrás képzettsége, társadalmi fejlettség stb.
De ezeknél mérföldekkel fontosabb, hogy amíg a magyar fejekben nem változik a gondolkodásmód és az állandó kesergés érdemben nem csökken, addig marad a
síralomvölgy és a hullaszag. Lásd amíg a 90-es évek közepén még vártuk, hogy sok kis Graphisoft fog kinőni a magyar földből, addig érdemlegesen sok csillag nem tűnt
fel ( SXC.hu, IndexTools, Jázmin Media, vagy picit más, de igen releváns példa, Yonderboi...), vagy lásd, hogy a rendszerváltás előtt még a világ élvonalában
díjesőket gyűjtő a reklámipar közeli testvére, a magyar animációs ipar sem igazán akar főnixmadárként feléledni... és folytathatnánk a sort.
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés