hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen szúrtuk el

Az ingyenmunkáról, a függetlenségről, az árharcról, a megfáradásról és a sóhivatalokról kérdeztük Havasi Raymondot, a Magyar Reklámszövetség független ügynökségeket tömörítő tagozata, a FÜGE leköszönő elnökét.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Én meg úgy gondolom, hogy Magyarország - és vele együtt a közép-európai térség - még mindig az ígéret földje. Nagyon mélyen hiszek abban, hogy rengeteg globális
léptékű ügynökséget és céget lehet(ne) felépíteni ebből a régióból. Rengeteg makrogazdasági mutató (1. független ügynökségek felemelkedése, 2. gazdasági
válság miatt olcsób ügynökségi szolgáltatásokat keresnek globális brand-ek, 3. itthon nagyon erős a mérnöki, (web)fejlesztői képzés, a kommunikációs iparnak pedig
egyre inkább ilyen szakemberekre van szüksége az online-digitális szegmensek esetében) ebbe az irányba mutat, csak kicsit át kellene látni a ködön és túl kellene lépni
a magyar fejekben uralkodó meritokrácián. Persze, a hazai viszonyok a régió több országánál is göröngyösebbek, olyan faktorok tekintetében, mint az adózási
környezet, a humán erőforrás képzettsége, társadalmi fejlettség stb.
De ezeknél mérföldekkel fontosabb, hogy amíg a magyar fejekben nem változik a gondolkodásmód és az állandó kesergés érdemben nem csökken, addig marad a
síralomvölgy és a hullaszag. Lásd amíg a 90-es évek közepén még vártuk, hogy sok kis Graphisoft fog kinőni a magyar földből, addig érdemlegesen sok csillag nem tűnt
fel ( SXC.hu, IndexTools, Jázmin Media, vagy picit más, de igen releváns példa, Yonderboi...), vagy lásd, hogy a rendszerváltás előtt még a világ élvonalában
díjesőket gyűjtő a reklámipar közeli testvére, a magyar animációs ipar sem igazán akar főnixmadárként feléledni... és folytathatnánk a sort.
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés