hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös kampányt indított a Sport szelet és a Tisza cipő

A középpontban az Edző, aki egy rapvideóban is megjelenik egy aranyozott sípfuxszal.

hirdetés

"Az élet sport. Kell hozzá játékstílus" - ez a mottója a Sport szelet és a Tisza cipő, két klasszikus magyar márka kollaboratív kampányának. Két videó is készült, az egyikben rappelnek (itt lent), a másik egy nyereményjáték.

"A fiatal, divatra fogékony célcsoportot megcélzó integrált kampány különlegességét az adja, hogy a Sport szelet a népszerű fashion kollaborációk – mint David Beckham + H&M, Adidas + Kanye West - mintájára a márka központi karakterét, az Edzőt állította maga helyett az együttműködés középpontjába. Így született meg az egyedi tervezésű, márkaértéket a divat nyelvére lefordító Tisza X Edző limited edition kollekció, mely egy Edző cipőt, egy laza gym baget, valamint a mesterre jellemző idézetekkel ellátott hoodie-t és pólókat tartalmaz" - olvasható a hivatalos kampányleírásban.

A kampány bevezető fázisát a HPS széleskörű PR aktivitással támogatta meg: influencerek bevonásával egy launch eventet szervezett egy Tisza pop-up store-ban, ahol az Edző egy élő performansz keretein belül mutatta be a kollekció egyes darabjait - ezután a meghívott hírességek, influencerek és fashion bloggerek saját csatornáikon népszerűsítették a két fél között létrejött együttműködést és a fogyasztói promóciót.

A kampány alkotói

Ügyfél: Mondelez Hungária – Sport szelet

Brand Manager: Czifra Pamela

Ügynökség: HPS Experience
Business Unit Director: Probáld Attila
Account Director: Komlós Judit
Account Manager: Kormányos Péter
Head of PR: Zorigt Batjin
PR Account Manager: Hadnagy Luca
Event Account Executive: Beke Ramóna
Kreatívigazgató: Vekkel László
Senior Art Director: Mlinarics Máté
Copywriter: Persely Tamás
Senior Webdesigner: Hutvágner Zsolt
Webdesigner: Nagy Máté
Backend Developer: Hőgyes Norbert
Frontend Developer: Bóta Dávid

Produkció:

Rendező: Nyitrai Marci
Producer/Gyártásvezető: Fehér Nikoletta
Operatőr: Dobos Tamás
Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán

Együttműködő partner: Tisza

Brand Manager: Tardi Panka
Sales Manager: Minik Géza

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés