hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös kampányt indított a Sport szelet és a Tisza cipő

A középpontban az Edző, aki egy rapvideóban is megjelenik egy aranyozott sípfuxszal.

hirdetés

"Az élet sport. Kell hozzá játékstílus" - ez a mottója a Sport szelet és a Tisza cipő, két klasszikus magyar márka kollaboratív kampányának. Két videó is készült, az egyikben rappelnek (itt lent), a másik egy nyereményjáték.

"A fiatal, divatra fogékony célcsoportot megcélzó integrált kampány különlegességét az adja, hogy a Sport szelet a népszerű fashion kollaborációk – mint David Beckham + H&M, Adidas + Kanye West - mintájára a márka központi karakterét, az Edzőt állította maga helyett az együttműködés középpontjába. Így született meg az egyedi tervezésű, márkaértéket a divat nyelvére lefordító Tisza X Edző limited edition kollekció, mely egy Edző cipőt, egy laza gym baget, valamint a mesterre jellemző idézetekkel ellátott hoodie-t és pólókat tartalmaz" - olvasható a hivatalos kampányleírásban.

A kampány bevezető fázisát a HPS széleskörű PR aktivitással támogatta meg: influencerek bevonásával egy launch eventet szervezett egy Tisza pop-up store-ban, ahol az Edző egy élő performansz keretein belül mutatta be a kollekció egyes darabjait - ezután a meghívott hírességek, influencerek és fashion bloggerek saját csatornáikon népszerűsítették a két fél között létrejött együttműködést és a fogyasztói promóciót.

A kampány alkotói

Ügyfél: Mondelez Hungária – Sport szelet

Brand Manager: Czifra Pamela

Ügynökség: HPS Experience
Business Unit Director: Probáld Attila
Account Director: Komlós Judit
Account Manager: Kormányos Péter
Head of PR: Zorigt Batjin
PR Account Manager: Hadnagy Luca
Event Account Executive: Beke Ramóna
Kreatívigazgató: Vekkel László
Senior Art Director: Mlinarics Máté
Copywriter: Persely Tamás
Senior Webdesigner: Hutvágner Zsolt
Webdesigner: Nagy Máté
Backend Developer: Hőgyes Norbert
Frontend Developer: Bóta Dávid

Produkció:

Rendező: Nyitrai Marci
Producer/Gyártásvezető: Fehér Nikoletta
Operatőr: Dobos Tamás
Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán

Együttműködő partner: Tisza

Brand Manager: Tardi Panka
Sales Manager: Minik Géza

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés