hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös díjat indít útjára az IMEC és az MRSZ

Új tanfolyamok is indulnak az IMEC-nél, az előző szemeszter zárásán pedig az újjáéledő employer brandingről beszélgettek a kurzus előadói.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetséggel közösen alapít díjat az IMEC (Independent Media Education Center). „A Felelős Kommunikáció Díj a lényegében ellenőrizhetetlen audiovizuális tartalmak közzétételének veszélyeire, az Y és mindenek előtt a Z generációs fiatalok, gyerekek felé történő kommunikációval járó felelősségre kívánja felhívni a figyelmet. A díj alapítói és támogatói pozitív példákon keresztül szeretnének másokat is ösztönözni az online térben való felelős magatartás és kommunikáció követésére” – közölték.

„Szándékaink szerint elindul egy társadalmi diskurzus a témában, s ehhez a most alakuló, pszichológusokból, gyermekekkel foglalkozó, valamint kommunikációs szakemberekből álló díjbizottság jelentősen hozzájárul majd” – mondta el Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke. Márciustól lehet majd pályázni az elismerésre.

Megint lesznek ösztötdíjak

Az IMEC különféle képzéseket és workshopokat szervez egyetemistáknak és pályakezdőknek, amelyek egy része egyben az ELTE kommunikáció szakos hallgatóinak kreditért felvehető tárgy is. A marketingkommunikációs és a pr-es képzés mellett tavaly youtuber marketing témakörben is indítottak kurzust, és az employer branding is felkerült a palettára.

Nem véletlen, hogy a szervezet januári szemeszterzáróján is erről beszélgettek a félév előadói, köztük Horváth-Magyary Nóra, a K&H és Kutas István, a Telenor kommunikációs vezetője. Erről a Média 2.0 blogon részletes beszámoló is olvasható. A 2018 februárjának végén induló új kurzusokról erre lehet tájékozódni, mind a négy kurzuson egy ösztöndíjas, térítésmentes hely is megpályázható.

Képek a beszélgetésről és a résztvevőkről a galériában!
Képek a beszélgetésről és a résztvevőkről a galériában!

Kandó Eszter
a szerző cikkei

Pál Zsombor, főszerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés