hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közönségbarátabbá tennék egy új kategóriával az Oscart

Három újítás lesz a következő Oscar-díjazáson, köztük egy kommersz filmeket elismerő új kategória. A kevésbé fontosdíjakat a reklámszünetben adják amjd át.

hirdetés

Új kategóriát fogadott el az amerikai filmakadémia a következő Oscarra: a legjobb közönségfilmjét, írja a BBC.

Ennek oka, hogy egyre több vád érte az Oscart, hogy az "egyre irrelevánsabb" filmeket díjaz, ezért most létrehoztak egy kategóriát, amiben a sok pénzt termelő (azaz sokak által látott) alkotások versenyeznek, napjainkban ez nagy arányban jelenti a szuperhősfilmeket például.

A kategória a következő Oscar-díjazáson már életbe lép.

Két új változtatást fogadott el ezen kívül az Akadémia, egyrészt előbbre hozzák majd a ceremóniát 2020-tól, másrészt három órásra rövidítik a közvetítést, hogy még szélesebb körben legyen élvezhető, ennek részeként bizonyos "kevésbé fontos" kategóriákat a reklámszünetben adnak majd át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés