hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közönségbarátabbá tennék egy új kategóriával az Oscart

Három újítás lesz a következő Oscar-díjazáson, köztük egy kommersz filmeket elismerő új kategória. A kevésbé fontosdíjakat a reklámszünetben adják amjd át.

hirdetés

Új kategóriát fogadott el az amerikai filmakadémia a következő Oscarra: a legjobb közönségfilmjét, írja a BBC.

Ennek oka, hogy egyre több vád érte az Oscart, hogy az "egyre irrelevánsabb" filmeket díjaz, ezért most létrehoztak egy kategóriát, amiben a sok pénzt termelő (azaz sokak által látott) alkotások versenyeznek, napjainkban ez nagy arányban jelenti a szuperhősfilmeket például.

A kategória a következő Oscar-díjazáson már életbe lép.

Két új változtatást fogadott el ezen kívül az Akadémia, egyrészt előbbre hozzák majd a ceremóniát 2020-tól, másrészt három órásra rövidítik a közvetítést, hogy még szélesebb körben legyen élvezhető, ennek részeként bizonyos "kevésbé fontos" kategóriákat a reklámszünetben adnak majd át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés