hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közlekedni tanít az Edző

Az úton rányitják a kocsiajtót a bringázó Edzőre, az online kisfilmben ő küldi le a járdáról a szemtelen kerékpárosokat az új Sport szelet kampányban.

hirdetés

Közlekedési tanácsokat ad az Edző az új Sport szelet kampányban, amely a HPS Experience munkája. A továbbiakban az ő kampányleírásuk olvasható.

„Az Edző volt már stílusikon, tavaly a négyesekre ment rá teljesen, idén viszont két lábbal a földön jár és a higgadtabb közlekedésért kampányol. Mert a közlekedés sport. Kell hozzá a pozitív energia.

Mindenkinek megvan milyen, amikor a recseg a hangszóróból, hogy a 4-6-os helyett pótlóbusz közlekedik, amikor pirosra vált a lámpa, és emiatt nem éri el a trolit, vagy amikor nem állnak jobb oldalra a mozgólépcsőn. Ezek kétségkívül bosszantó dolgok, de valljuk be, hajlamosak vagyunk túlreagálni a jelentőségüket és indokolatlan mértékben felbosszantani magunkat miattuk.

Ezért fordul most az Edző a Sport szelet téli-tavaszi kampányában a közlekedők felé. Segít nekik, hogy egy kicsit lazábban vegyék ezeket a kellemetlen helyzeteket, de azt is megmutatja, mit lehet tenni a harmonikusabb közlekedésért.

A kampány célja idén sem változott, a Mondelez szeretné növelni a Sport szelet forgalmát és erősíteni piacvezető szerepét*, ezért még egy négykerekű fődíjat is el lehet vinni, hogy legalább egy embernek biztosan ki legyen a négy kereke a kampány végére.

A kampányhoz készült többek között tévészpot, nevelő célzatú online filmek, egy szórakoztató tartalmi együttműködés a 444-en a városi túlélőkről és egy idegeket simogató ASMR rádióhirdetés, amit a legnagyobb csúcsforgalomban sugároznak majd.”

Forrás: Nielsen: 2018 teljes év, totál szeletes csokoládé kategória értékbeni eladási adatok alapján

TVC:

Web:

A készítők listája

Megbízó: Mondelez
Senior Brand Manager Csokoládé kategória HUCZSK: Lenka Cermakova
Brand Manager Szeletes Csokoládék: Bellér Anna

Ügynökség: HPS Experience
Kreatív igazgató: Kenczler Marci
Szövegíró: Havas Kinga
Art director: Kájel Juci
Agency Producer: Mórádi Orsi
Creative Producer: Mlinarics Máté
Webdesigner: Nagy Máté
Social Content Designer: Kolop Anita
Frontend fejlesztő: Nagy Máté Gábor
Backend fejlesztő: Hőgyes Norbert
Digital Account Director: Szabó Veronika
Senior Digital Account Manager: Pusztai Zsófi

Produkciós cég: Admiral film
Producer: György Péter Bruno, Csernóczki András
Rendező / operatőr: Bernáth „Cosmic Bunuel” Milán

Gyártásvezető: Varga Máté
Fotós: Udvardi Attila

Szereplő: Mészáros Máté

Vágó: Nemes Oresztész
Colorist: Gaál Lacó

VFX: Lampion Pictures
Zene: Herényi Norbert „Hen Hawaii”
Hangutómunka: Major Csaba (Studio M)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés