hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közbeszerzési tenderek – Több milliárd forint a tét

Az év második felében több milliárd forint értékben írnak majd közbeszerzési tendereket európai uniós és állami kommunikációs feladatokra. A kormányzati megszorítások a magánszektor hirdetési költségvetéseit csökkentették, így az plusz milliárdoknak különös jelentősége lesz a reklámpiacon.
hirdetés
Kérdés, ki nyeri meg a kommunikációs feladatok reklám- és médiaügynökségi feladatait? A közbeszerzési tendereken más szemlélettel kell indulni, mint egy szokásos „piaci” versenyen.

• Milyen szempontok alapján mérlegelnek az állami döntéshozók, amikor kiválasztják a győzteseket?
• Milyen praktikákat, ügyes húzásokat lehet alkalmazni a sikeres pályázás érdekében?
• Milyen hibákat vétenek legtöbbször az ügynökségek?
• Mennyire alkalmas egyáltalán a közbeszerzést a kommunikációs tenderek lefolytatására, hogyan lehet minőségi szempontokat figyelembe venni a közbeszerzési eljárás során?

Ezekről a kérdésekről tart rövid előadást Szigetvári Viktor, a Szigetvári és Társa kommunikációs vállalat ügyvezetője, Megyer Örs a Megyer Consulting ügyvezetője és Gulyás János a Young and Rubicam reklámügynökség ügyvezetője a Nagy Kreatív Nap egyik délutáni szekciójában.

Szigetvári Viktor több kommunikációs tárgyú közbeszerzés kiírói oldalán vett részt a Gyermek- és Ifjúsági Minisztériumban illetve a Miniszterelnöki Hivatalban. Jelenleg újonnan alapított cége közbeszerzési tanácsadást is nyújt állami megrendelőknek.

Megyer Örs független tanácsadókén számtalan közbeszerzésben vett részt a kiírói oldalon. Feladata a szakmai szempontok érvényre juttatása volt.

Gulyás János által vezetett ügynökség, a Young & Rubicam több közbeszerzést is nyert már. A Young & Rubicamnél külön szakértője van a közbeszerzési tendereknek.

Esemény: Nagy Kreatív Nap
Időpont: április 26. csütörtök
Helyszín: Europe Congress Center, Budapest, 1021, Hárshegyi út 5-7.
Info: www.nkn.hu
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés