hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kóterben rohadnak meg a bolti tolvajok

A divatőrültek számára tanulságos filmmel állt elő a Harvey Nichols (az ügynökség az Adam&Eve DDB volt), a szpot képsorain ugyanis bolti tolvajok láthatók, akik igencsak pórul járnak. A reklám egy hűségprogram bevezetéséhez készült.

hirdetés

A Harvey Nichols divatáruházlánc híres a polgárpukkasztó kampányairól, amelyek adott esetben még rommá is nyerik magukat a nagy reklámversenyeken, ilyen volt a Sorry, I spend it on myself nevű karácsonyi kampány, ami tavaly minden nagyobb reklámversenyen kiemelkedően szerepelt. 

Az áruházlánc legújabb szpotjában - állításuk szerint - valódi ipari kamerás felvételeket mutatnak (az arcokat rajzolt fejekkel helyettesítve), amelyen a delikvensek épp bőszen tömködik tele a táskájukat ruhával, egy ponton pedig egy ékszertolvaj is feltűnik, aki eltesz egy láncot, majd mutatja a kirakat előtt álló tettestársának, hogy minden oké. A film a menekülő tolvajok képsoraival záródik, akik mögött általában igencsak kigyúrt biztonsági őrök loholnak, és viszik őket le a földre, hogy aztán a zárkában szomorkodjanak, és eltűnődjenek azon a jogi alapvetésen, hogy a törvény nem ismerete nem mentesít annak hatálya alól.

Az Adam&Eve DDB által készített film maga pedig a Harvey Nichols új, Rewards nevű hűségprogramját vezeti be, ami lényegében egy hűségkártya ("szupersop van?") helyett letölthető mobilalkalmazás, amelyet használva a vásárló egyre magasabb fokozatokba kerül be (van ezüst-, arany-, platina- és fekete fokozat), amelyek egyre több meglepetéssel szolgálnak. Az ezüstfokozat például még csak arra jogosít fel, hogy kikérjük a boltban egy stílustanácsadó véleményét, ingyen becsomagolják ajándékként a vásárolt terméket, illetve ingyenes termékmintákat kap, de a fekete fokozat (az összes korábbi által biztosított kedvezményekkel együtt) már titkos vásárokon való részvételt, termék-visszaszállítást, és egy otthoni stylistot is biztosít.

A Harvey Nichols minden elköltött font után 1 pontot ír jóvá a vásárlónak, a pontok szerzésével lehet egyre magasabb fokozatba kerülni. Az ezüst valószínűleg az app letöltésével automatikusan jár, az arany fokozatot az kapja, aki 250 pontot ér el, a platina fokozat viszont csak 5000 pont után (tehát 5000 font, azaz majdnem 2 millió forint után), míg a fekete fokozat 10 ezer pont után nyílik meg a vásárlónak.

A kampány tehát azt sugallja, hogy nincs értelme lopni a boltból, hiszen rengeteg ingyenes cuccot lehet szerezni, ha letöltik az appot a vásárlók. És persze nyilvánvalóan szándékos túlzás összehasonlítani a bolti tolvajlással esetlegesen megszerezhető termékek értékét és mennyiségét egy hűségakcióval, amely során kapunk egy stylistot és aranyfokozatú vásárlóként ingyen smoothie jár, de maga az alapötlet (összemosni a tolvajokat a divatőrültekkel) kifejezetten tetszetős, hiszen csak egy vérbeli fashionista tudja, hogy mi mindenre lenne képes egy domborított krokodilbőrből varrt Givenchy pénztárcáért.  

(forrás: Adsoftheworld.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés