Share on Tumblr

Köszönjük szépen az ajándékokat, eladtuk mindet!

Idén is hajléktalanok javára árvereztük el a szerkesztőségbe érkezett karácsonyi ajándékokat.

Idén már kétmillió forintot gyűjtöttek össze azok a szerkesztőségek és barátaik, köztük a Kreatív csapata, akik péntek este elárverezték a kiadókba érkezett karácsonyi ajándékokat.

A résztvevők azért döntöttek az immár hagyományosnak tekinthető akció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul. A befolyt összeg idén is a hajléktalanokat segítő Léthatáron Alapítvány munkáját segíti.

Mérhetetlen mennyiségű könyv és bor mellett olyan relikviák is kalapács alá kerültek, mint a Rapülők által Sixxnek, az Index médiakritikusának küldött házi faszkorbács, vagy a Népszabadság utolsó számának és a Fejér Megyei Hírlap emlékezetes december 24-ei számának egy-egy példánya.

Az ajándékok mögött középen Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője. (Fotó: Ungár Péter)
Az ajándékok mögött középen Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője. (Fotó: Ungár Péter)

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!