hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kőszegi András otthagyja, otthagyná a BrandTrend márkát

A szakember ördöggel és viharral szemlélteti a fennálló helyzetet Facebook-posztjában. 

hirdetés

Kőszegi Andrásnak, a BrandTrend alapítójának feloldhatatlan konfliktusa támadt a tulajdonostársával, ezért már csak formálisan tagja az oldalnak, írja a Media1.

Mindennek az oka, hogy bár Kőszegi, mint ügyvezető igazgató és társtulajdonos ingyen megválna tulajdonrészétől, a másik tulajdonos, Trunkné Jánosy Zsuzsanna a lap értesülései szerint ezt nem hagyja. "Jánosy állítólag elzárkózik attól, hogy átvegye Kőszegi részét" - írja a lap. Kőszegi mindenesetre az ügyvezetői posztról már lemondott.

Kőszegi András

A Brandtrend.hu amúgy márkahírekkel kapcsolatos hírszolgáltatással, valamint márkatanácsadással és konferenciaszervezéssel foglalkozik.

A BrandTrend oldalt Kőszegi hozta létre 2004-ben, rádióműsora is volt ezen a néven. Jánosy 2013-ban lett társtulajdonos. A Media1 szerint "a helyzetet tovább bonyolítja, hogy Kőszegi és Jánosy azonos, 50-50 százalékos arányban tulajdonosa a BrandTrendnek. Így Kőszegi hiába adná át az üzletrészét akár egy külső félnek, ezt egyelőre nem tudta megtenni, mivel Jánosy hozzájárulását is meg kellene szereznie ahhoz, hogy harmadik fél kerüljön be a cégbe Kőszegi helyére".

A konfliktus részleteiről nem beszéltek. Kőszegi a követekző posztot írta Facebookján:

„Nem így terveztem, de részemről vége, mert elérkezett a nap, amikor az ördög azt súgta a fülembe, Te nem vagy elég erős ahhoz, hogy legyőzd a vihart. Ma én suttogom az ördög fülébe. Én vagyok a vihar!”

A Media1 azt is írja, hogy Kőszegi most már "egy másik oldal sikerében érdekelt", az oldalnak pedig Onbrands.hu a neve, illetve címe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés