hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kőszegi András otthagyja, otthagyná a BrandTrend márkát

A szakember ördöggel és viharral szemlélteti a fennálló helyzetet Facebook-posztjában. 

hirdetés

Kőszegi Andrásnak, a BrandTrend alapítójának feloldhatatlan konfliktusa támadt a tulajdonostársával, ezért már csak formálisan tagja az oldalnak, írja a Media1.

Mindennek az oka, hogy bár Kőszegi, mint ügyvezető igazgató és társtulajdonos ingyen megválna tulajdonrészétől, a másik tulajdonos, Trunkné Jánosy Zsuzsanna a lap értesülései szerint ezt nem hagyja. "Jánosy állítólag elzárkózik attól, hogy átvegye Kőszegi részét" - írja a lap. Kőszegi mindenesetre az ügyvezetői posztról már lemondott.

Kőszegi András

A Brandtrend.hu amúgy márkahírekkel kapcsolatos hírszolgáltatással, valamint márkatanácsadással és konferenciaszervezéssel foglalkozik.

A BrandTrend oldalt Kőszegi hozta létre 2004-ben, rádióműsora is volt ezen a néven. Jánosy 2013-ban lett társtulajdonos. A Media1 szerint "a helyzetet tovább bonyolítja, hogy Kőszegi és Jánosy azonos, 50-50 százalékos arányban tulajdonosa a BrandTrendnek. Így Kőszegi hiába adná át az üzletrészét akár egy külső félnek, ezt egyelőre nem tudta megtenni, mivel Jánosy hozzájárulását is meg kellene szereznie ahhoz, hogy harmadik fél kerüljön be a cégbe Kőszegi helyére".

A konfliktus részleteiről nem beszéltek. Kőszegi a követekző posztot írta Facebookján:

„Nem így terveztem, de részemről vége, mert elérkezett a nap, amikor az ördög azt súgta a fülembe, Te nem vagy elég erős ahhoz, hogy legyőzd a vihart. Ma én suttogom az ördög fülébe. Én vagyok a vihar!”

A Media1 azt is írja, hogy Kőszegi most már "egy másik oldal sikerében érdekelt", az oldalnak pedig Onbrands.hu a neve, illetve címe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés