hirdetés
hirdetés
hirdetés

Korlátozhatják Nagy-Britanniában a fiatalkorúak lájkolását

A törvénytervezet ezzel védené a 18 éven aluliakat. Az aktivitásösztönző ikonokat is tiltanák.

hirdetés

Egy 16 pontból álló tervezet szivárgott ki, amelyet a brit ICO (Information Commissioner's Office) állított össze a 18 éven aluliak online biztonsága érdekében, írja a BBC, mi az Indexen láttuk.

A hatóság tervezetének lényege, hogy a közösségi oldalakat meg lehessen büntetni, ha bizonyos "online függőséget" okozó aktivitásokat ösztönöznek, és befolyásolni próbálják a fiatalkorú felhasználóik viselkedését. A 18 éven aluliaknak nem lehetne például lájkolni a Facebookon és Instagramon, illetve a Snapchat streak funkciói is tiltva lennének. Ez utóbbiak lényege, hogy két ember például jutalomikonokat kap azért, ha többet kommunikál egymással az alkalmazással.

Ezek a funkciók ugyanis személyes adatok gyűjtésére szolgálnak a techcégek számára, és összeegyeztethetetlenek a tervezet szerint a fiatalkorúak személyiségi jogaival. Épp ezért az adatvédelmi beállítások alapból erősebbek lennének 18 év alatt, illetve alapértelmezetten lennének a helymeghatározó funkciók kikapcsolva az esetükben. Továbbá tiltanák azt is, hogy a döntési helyzetekben az "igen" gomb például nagyobb és látványosabb legyen, mint a "nem", illetve a gyerekeket "noszogató" alkalmazásokat is.

A 16 pontból álló tervezet nagyobb hangsúlyt fektetne az adatok védelmének gyerekek nyelvén való magyarázatára, illetve bizonyos szülői kontrollhoz is kötné a közösségi oldalakon való jelenlétet.

A tervezetet vita követi majd, és ha elfogadják, akkor jövőre léphet életbe.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés