hirdetés
hirdetés
hirdetés

Korlátozhatják Nagy-Britanniában a fiatalkorúak lájkolását

A törvénytervezet ezzel védené a 18 éven aluliakat. Az aktivitásösztönző ikonokat is tiltanák.

hirdetés

Egy 16 pontból álló tervezet szivárgott ki, amelyet a brit ICO (Information Commissioner's Office) állított össze a 18 éven aluliak online biztonsága érdekében, írja a BBC, mi az Indexen láttuk.

A hatóság tervezetének lényege, hogy a közösségi oldalakat meg lehessen büntetni, ha bizonyos "online függőséget" okozó aktivitásokat ösztönöznek, és befolyásolni próbálják a fiatalkorú felhasználóik viselkedését. A 18 éven aluliaknak nem lehetne például lájkolni a Facebookon és Instagramon, illetve a Snapchat streak funkciói is tiltva lennének. Ez utóbbiak lényege, hogy két ember például jutalomikonokat kap azért, ha többet kommunikál egymással az alkalmazással.

Ezek a funkciók ugyanis személyes adatok gyűjtésére szolgálnak a techcégek számára, és összeegyeztethetetlenek a tervezet szerint a fiatalkorúak személyiségi jogaival. Épp ezért az adatvédelmi beállítások alapból erősebbek lennének 18 év alatt, illetve alapértelmezetten lennének a helymeghatározó funkciók kikapcsolva az esetükben. Továbbá tiltanák azt is, hogy a döntési helyzetekben az "igen" gomb például nagyobb és látványosabb legyen, mint a "nem", illetve a gyerekeket "noszogató" alkalmazásokat is.

A 16 pontból álló tervezet nagyobb hangsúlyt fektetne az adatok védelmének gyerekek nyelvén való magyarázatára, illetve bizonyos szülői kontrollhoz is kötné a közösségi oldalakon való jelenlétet.

A tervezetet vita követi majd, és ha elfogadják, akkor jövőre léphet életbe.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés