hirdetés
hirdetés
hirdetés

Könyves előfizetéses doboz indult olvasóknak és nassolóknak

Havi rendszerességgel fognak megjelenni a Booksy Boxok, amikbe könyvek és snackek kerülnek majd.

hirdetés

A karácsonyi szezon berobbanásával egyidőben indult el a Booksy Books könyves előfizetéses doboz, aminek a lényege, hogy a vásárlók havi rendszerességgel juthassanak hozzá friss olvasnivalóhoz és némi rágcsához. A cég ugyanis minden hónapban kiválaszt öt új megjelenésű könyvet, a vásárlók pedig hónapról hónapra eldönthetik, hogy ezek közül melyik kerüljön az aktuális dobozukba, ami mellé édességeket és egészségtudatos finomságokat is kaphatnak.

„Küldetésem egyszerű: minél több emberhez eljuttatni az olvasás örömét és segíteni felfedezni a legjobb új könyveket. Számomra nincs nagyobb öröm, mint egy új könyv felfedezése, amibe teljesen belemerülhetek – és ezt mindenkivel meg szeretném osztani. Minden hónapban öt különböző műfajú könyvet választok, hogy mindenki találjon az ízlésének megfelelőt.” – mondta a Booksy Box tulajdonosa, Bathó Éva.

Az alapító hozzátette, a nassolnivalók két helyről érkeznek a dobozokba. „Az egészségtudatos rágcsálnivalókat a Bijó Szakáruházzal együttműködve válogatjuk össze, az édesszájúaknak szóló dobozunkba pedig a Brandmix biztosít prémium minőségű csokoládékat, közel 20 európai csokoládégyár kínálatából.”

A könyvek pedig nem csak egy kiadó kínálatából kerülnek a csomagokba, hanem többek között a cég együttműködik a Lírával, az Animával és a Libri Csoporttal is.

Bathó Éva egyébként közgazdász végzettségű, a Booksy Box elindítása előtt egy kézműves bútorokat gyártó cégnél, illetve egy banknál dolgozott.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés