hirdetés
hirdetés
hirdetés

Könyveket ad a McDonald's

Több millió gyerekkönyvet kínál a McDonald's a Happy Meal menüihez Nagy-Britanniában. Az akció célja, hogy az olvasást megszerettessék a gyerekekkel. Nagyszabású tévékampány is követi a promóciót.

hirdetés

A McDonald's gyerekkönyveket ad a Happy Meal menüihez Nagy-Britanniában. Az akcióban a népszerű író, Michael Morpurgo Mudpuddle Farm című hatkötetes, állatos könyvsorozatát terjesztik majd több millió példányban - írja a Brand Republic.

A promóció január 11-én kezdődik, és februárban várhatóan nagyszabású televíziós kampánnyal is megtámogatják majd. A szpotokat a Leo Burnett készíti.

Az akció célja, hogy a gyerekekkel megszerettessék az olvasást és a könyveket, a kampányt pedig támogatja a brit Nemzeti Irodalmi Alapítvány is. Nem mellékesen a kampány kapcsolódik Morpurgo War Horse című regényéből készült filmhez is, amelyet Steven Spielgberg rendezett és ezen a héten mutatják be Nagy-Britanniában (nálunk Hadak útján címmel fut majd).

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés