hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konferencia az 50 feletti fogyasztókról

A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) április 8-án megrendezendő konferenciája betekintést nyújt az érdeklődőknek a 3,5 milliós „kisebbség”- vagyis az 50 év felettiek - fogyasztási szokásaiba.
hirdetés

A Magyar Fogyasztó 50+ II. elnevezésű konferencián az 50 feletti generáció fogyasztási jellemzőivel foglalkoznak, külön tekintettel a pénzügyi és gazdasági krízisre. Megvitatják a kérdést, hogy a nemzetközi tenderek Magyarországon hogyan is jelentkeznek, valamint bemutatják azokat a kezdeményezéseket, amelyek sikeresen szólították meg az 50+ korosztályt.

A konferencián előadást tart majd többek között Popper Péter, pszichológus, Kozák Ákos a GfK Hungária igazgatója, Nemes Juli kreatív szakember, valamint Sas István pszichológus, az ezüstrókák fogyasztói szokásairól, az elérésükhöz mindenképpen elengedhetetlen kommunikációs eszközökről.

A konferencián – idén először – átadják az MFP kedvenc 50+ kampánya című elismerést is. A szakmai zsűri tagjai Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke; Nemes Juli, kreatív szakember; Sas István, reklámpszichológus; Simon Bernadett, a B&P BrandAktív ügyvezető igazgatója; valamint Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés