hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konferencia az 50 feletti fogyasztókról

A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) április 8-án megrendezendő konferenciája betekintést nyújt az érdeklődőknek a 3,5 milliós „kisebbség”- vagyis az 50 év felettiek - fogyasztási szokásaiba.
hirdetés

A Magyar Fogyasztó 50+ II. elnevezésű konferencián az 50 feletti generáció fogyasztási jellemzőivel foglalkoznak, külön tekintettel a pénzügyi és gazdasági krízisre. Megvitatják a kérdést, hogy a nemzetközi tenderek Magyarországon hogyan is jelentkeznek, valamint bemutatják azokat a kezdeményezéseket, amelyek sikeresen szólították meg az 50+ korosztályt.

A konferencián előadást tart majd többek között Popper Péter, pszichológus, Kozák Ákos a GfK Hungária igazgatója, Nemes Juli kreatív szakember, valamint Sas István pszichológus, az ezüstrókák fogyasztói szokásairól, az elérésükhöz mindenképpen elengedhetetlen kommunikációs eszközökről.

A konferencián – idén először – átadják az MFP kedvenc 50+ kampánya című elismerést is. A szakmai zsűri tagjai Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke; Nemes Juli, kreatív szakember; Sas István, reklámpszichológus; Simon Bernadett, a B&P BrandAktív ügyvezető igazgatója; valamint Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés