hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kommentár készül a médiatörvényhez

Médiakommentárt ad ki az NMHH és a Complex Kiadó, ezzel segítve az új médiatörvény pontos értelmezést és alkalmazását. A kötet e-könyv formában is elérhető lesz.

hirdetés

Médiakommentárral segíti az új médiaszabályozás pontos értelmezését, és értő alkalmazását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) – közölte az NMHH hétfőn az MTI-vel.

A több mint négyszáz oldalas kiadvány a két törvény összesen harminchárom címét és fejezetét, továbbá azok mellékleteit olyan szakértők kommentárjaival ellátva teszik közzé, akik a hatósági munka során maguk is részt vesznek a jogszabályok alkalmazásában.

A Complex Kiadó gondozásában megjelentetett kötet december közepétől már e-könyv formában is elérhető a kiadó honlapján.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.