hirdetés

Az öt saját, heti sorozatot már nemzetközi szinten is komolyan veszik

Még a 2019–2020-as idényben 3 vadonatúj, saját fejlesztésű sorozat érkezik az RTL Klubra, mivel továbbra is a fikció a legkeresettebb műfaj a tévés tartalmak között. Több műsor esetében is korszerűtlen csak a lineáris nézettséget figyelni, ezért is fejleszti tovább digitális felületeit az RTL Magyarország. Kolosi Péter, a tévétársaság vezérigazgató-helyettese szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz kiemelkedő nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!