hirdetés

Az öt saját, heti sorozatot már nemzetközi szinten is komolyan veszik

Még a 2019–2020-as idényben 3 vadonatúj, saját fejlesztésű sorozat érkezik az RTL Klubra, mivel továbbra is a fikció a legkeresettebb műfaj a tévés tartalmak között. Több műsor esetében is korszerűtlen csak a lineáris nézettséget figyelni, ezért is fejleszti tovább digitális felületeit az RTL Magyarország. Kolosi Péter, a tévétársaság vezérigazgató-helyettese szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz kiemelkedő nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ.

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

 A hazai PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!