hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kolosi Péter: sajtószabadság van

Ha nem lenne, az RTL Magyarország sem létezhetne – mondta a 168 Órának.

hirdetés

Hosszú és sok érzékeny témát felvető interjút adott a 168 Óra hetilapnak Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese.

Az egyik tételmondat a címben is olvasható állítás, amivel az interjú zárul. Kolosi emellett visszautasítja, hogy az RTL Klub ellenzéki csatorna volna. „Attól még, hogy egyre több médium pártosan vagy ideológia mentén működik, a többi nem sodródik automatikusan a másik oldalhoz. Ez csak optikai csalódás” – mondja erről.

Beszél arról, hogy nemrég egyetemi csoporttársával, a most a TV2 Tényekjét vezető Marsi Anikóval ebédelt, ahol „intenzíven szóba került” minden, ami az életüket mostanság meghatározza. Ennél is kevesebbet mond a politikai befolyásolási kísérletekről, pedig az újságíró, Lampé Ágnes hosszan faggatja ezekről, leginkább annyi derül ki, hogy az „hol intenzívebb, hol kevésbé intenzív” volt az elmúlt 20 évben.

Az interjú kiindulópontja a Figyelőben néhány hete megjelent név nélküli cikk, amely az RTL Magyarország megkérdezése nélkül írt arról, hogy a csatorna veszteséges és eladó. Erre a csatorna akkor nem reagált, de Kolosi Péter a Facebookon igen, az interjúban azt mondja, az állítás súlya miatt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés