hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezekhez a reklámokhoz képest az ice bucket-challenge semmit sem ért

Az ALS Association az ALS-betegek mindennapjait bemutató kisfilmeket csinált, amelyet mindenkinek ajálnjunk, aki már elfelejtette, miért is volt az ice bucket challenge.

hirdetés

Talán sokan emlékeznek még az ice bucket challenge-re 2014-ből, amikor Mark Zuckerbergtől Falus Ferencig, a baloldal budapesti polgármester-jelöltjéig lényegében mindenki, hírességek, félhírességek, és hírességgé válni akarók, magánemberek, közéleti szereplők magára öntött egy vödör jeges vizet. Emlékeznek még miért történt mindez? 

Valószínűleg nem. A 2015-ös Cannes Lionsön 2 aranyat is elnyerő víruskampány az amiotrófiás laterálszkelrózis, az ALS nevű idegrendszeri betegségre való figyelemfelhívásként indult, de az első dolog, ami eltűnt a süllyesztőben, pont a kampány awareness jellege volt, és ami maradt, az csak az ökörködés volt. 17 millió ember tett fel vödrös videót, de ennek csak 2 százaléka adományozott az ezzel foglalkozó alapítványnak.

Az ALS Association ügynöksége, a bostoni MMB tanulva a némileg félrement kampányból, most három olyan filmet gyártott le, ami tökéletesen egyértelművé teszi a nézők számára, hogy mivel jár ez a betegség: az izomsorvadás először a motorikus képességeket érinti, majd szép lassan teljesen lebénítja a beteget, míg végül a légzőszervi bénulás következtében megfullad. 

Előre szólunk: a három filmet (főleg az utolsót) nagyon megterhelő megnézni, miközben egyáltalán nem játszik rá az emberi szenvedésre, és az Ivan Iljics-i jelenségre, hogy az emberek azért sajnálkoznak, mert örülnek, hogy nem velük történik mindez. A Little things (Apró dolgok) címen futó film egy asszony sminkelését, a Few Words egy, a betegek szinten tartásához elengedhetetlen gyakorlatot, míg az utolsó, a legszívszorítóbb film a szülő-gyerek közti kapcsolat fundamentális megváltozását mutatja be.

 

Forrás: Adweek

 

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés