hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kodak diákreklámfilm-verseny - magyar győztessel

A Kodak diákreklámfilm-pályázatán induló alkotások közül Lóth Balázs Szeret-nem szeret című munkájára szavaztak legtöbben a Golden Drum Reklámfesztivál ideje alatt. A nemzetközi versenyen két magyar pályamű indult, amelyek korábban egy hazai megmérettetésen nyertek.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A magyarországi Kodak Társadalmi Célú Diákreklámfilm verseny 2007 márciusában indult, az első körben szakmai zsűri értékelte a beadott szinopszisokat és választott ki tíz, megvalósításra érdemes pályázatot. A tíz projektre a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Színház és Filmművészeti Egyetem diákjai alkotói csoportokat hoztak létre, ők tervezték meg és készítették el a filmeket.

A verseny főtámogatója, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium az Esélyegyenlőség Éve programsorozat keretein belül adta meg verseny témaköreit, ezen felül pedig egy limitált költségkeretet biztosított mind a tíz forgatási stáb munkájához. További támogató volt a Focus Fox és a Sparks, illetve a Kodak.

A tíz elkészült 30 másodperces filmet, a közismert filmes szakemberekből álló zsűri júniusban értékelte, és kiválasztották Lóth Balázs Szeret-nem szeret, illetve Kájel Judit, Tari Zsófia és Rév Marcell Pást című munkáit, amely filmek a portorozsi Golden Drum fesztiválon versenyeztek a többi ország Kodak reklámfilmversenyének győzteseivel együtt. A vetítéseket követően a Kodak begyűjtötte a nézők szavazatait, amelyek összesítése szerint Lóth Balázs munkája nyert.

A Szociális és Munkaügyi Minisztériummal kötött szerződés szerint a Szeret-nem szeret című szpot hamarosan a nagyközönséghez is eljuthat.

A Kodak Nagy-Britanniában hirdette meg először a diákreklámfilm-versenyt, idén először Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Törökországban tanuló diákok is részt vehettek benne.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés