hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kocsmában házibulizott a Mediator

Családias ügyfélpartit szervezett a meghívó szerint mozgalmas évet maga mögött tudó Mediator Group. A Jameson, a mozigépészben a reklámügynökség ügyfelei maguknak csapolták a sört, és töltötték a bort.

hirdetés

Szándékosan szűk körű, kötetlen, laza hangulatú, azaz házibuli jellegű partit szervezett ügyfeleinek az év zárásaként a Mediator Group. Az ügynökség egy kis pincehelységben található kocsmába, a mozis tematika szerint moziülésekkel és egyéb filmes kellékekkel berendezett Jameson, a mozigépészbe hívta az alig több mint nyolcvan vendéget, és filmes-reklámos feladványokkal szórakoztatta őket.  Volt ugyanis egy kérdőív, amelyen olyan kérdések szerepeltek, hogy mikor született Marlboro Man, meg hányszor ment le a tavalyi évben a tévékben az Urbán Ildikós Advil-szpot, és az a,b,c választási lehetőségek egyáltalán nem segítettek a döntésben. 

Hídvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezetője, Bóta Kinga, a Mediator Group account managere és Cieklinski Melinda, a Spiritcom senior médiatervezője
Hídvégi Zoltán az Umbrellától, Bóta Kinga a Mediator Grouptól és Cieklinski Melinda a Spiritcomtól (További képekért kattintson!)

A mulatozók nagy örömére azonban végül minden kérdőívet egy nagy kalapba dobtak, úgy sorsolták ki a nyereményeket, amelyet az ügyfelek ajánlottak fel a partira. Volt köztük Rama ajándékcsomag, Sanoma előfizetések, Deichmann vásárlási utalvány, a Polar mobil jóvoltából egy hétvégére egy SAAB 9-5-ös, és sok személyes apróság az ügynökség saját tagjaitól. Az ügyfelek a házibulis cateringbe is besegítettek: az ügynökség munkatársai Flora margarinnal készített szendvicseket és Rama margarinnak sütött muffinokat készítettek az éhes vendégeknek, a sört mindenki magának csapolta, és a hátsó terem sarkában a borokat és üdítőket is magunknak töltögettük. Az ügynökség készült speciális kreatívokkal is: a nyári kampányok során használt Rama-kreatívból bulispecifikus receptkártyát, saját kreatívjukból pedig söralátétet gyártottak.

A pici helységben összezsúfolt vendégsereg hangosan és jókedvűen lazult el, az utolsók hajnal fél háromig mulattak. A Mediator ügyfelei közül eljöttek többek között az Unilever (Flora, Rama), az ESMA, a TEVA, a Sanoma, az MKMSZ, a Saab, az Isuzu, és a Deichmann, de ott voltak olyan cégek képviselői is, mint a PannonMill, a Raiffeisen, a Samsung vagy a Praktiker.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés