hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kocsmában házibulizott a Mediator

Családias ügyfélpartit szervezett a meghívó szerint mozgalmas évet maga mögött tudó Mediator Group. A Jameson, a mozigépészben a reklámügynökség ügyfelei maguknak csapolták a sört, és töltötték a bort.

hirdetés

Szándékosan szűk körű, kötetlen, laza hangulatú, azaz házibuli jellegű partit szervezett ügyfeleinek az év zárásaként a Mediator Group. Az ügynökség egy kis pincehelységben található kocsmába, a mozis tematika szerint moziülésekkel és egyéb filmes kellékekkel berendezett Jameson, a mozigépészbe hívta az alig több mint nyolcvan vendéget, és filmes-reklámos feladványokkal szórakoztatta őket.  Volt ugyanis egy kérdőív, amelyen olyan kérdések szerepeltek, hogy mikor született Marlboro Man, meg hányszor ment le a tavalyi évben a tévékben az Urbán Ildikós Advil-szpot, és az a,b,c választási lehetőségek egyáltalán nem segítettek a döntésben. 

Hídvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezetője, Bóta Kinga, a Mediator Group account managere és Cieklinski Melinda, a Spiritcom senior médiatervezője
Hídvégi Zoltán az Umbrellától, Bóta Kinga a Mediator Grouptól és Cieklinski Melinda a Spiritcomtól (További képekért kattintson!)

A mulatozók nagy örömére azonban végül minden kérdőívet egy nagy kalapba dobtak, úgy sorsolták ki a nyereményeket, amelyet az ügyfelek ajánlottak fel a partira. Volt köztük Rama ajándékcsomag, Sanoma előfizetések, Deichmann vásárlási utalvány, a Polar mobil jóvoltából egy hétvégére egy SAAB 9-5-ös, és sok személyes apróság az ügynökség saját tagjaitól. Az ügyfelek a házibulis cateringbe is besegítettek: az ügynökség munkatársai Flora margarinnal készített szendvicseket és Rama margarinnak sütött muffinokat készítettek az éhes vendégeknek, a sört mindenki magának csapolta, és a hátsó terem sarkában a borokat és üdítőket is magunknak töltögettük. Az ügynökség készült speciális kreatívokkal is: a nyári kampányok során használt Rama-kreatívból bulispecifikus receptkártyát, saját kreatívjukból pedig söralátétet gyártottak.

A pici helységben összezsúfolt vendégsereg hangosan és jókedvűen lazult el, az utolsók hajnal fél háromig mulattak. A Mediator ügyfelei közül eljöttek többek között az Unilever (Flora, Rama), az ESMA, a TEVA, a Sanoma, az MKMSZ, a Saab, az Isuzu, és a Deichmann, de ott voltak olyan cégek képviselői is, mint a PannonMill, a Raiffeisen, a Samsung vagy a Praktiker.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés