hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

[2001.10.31. 10:05]

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.

A Monográf idén szeptemberben alakult, a társaság elnöke Arató András, a Dunaholding elnök-vezérigazgatója, a Monográf igazgatósági tagja Haris György. A Monográf székhelye megegyezik a 168 Órát kiadó, több szálon szintén a Dunaholdinghoz kötődő Telegráf Kft.-ével is. A Klubrádió új vezérigazgatója Komlósi Gábor ismert sportriporter, és a napokban az adóhoz igazolt az InfoRádió volt főszerkesztője, Bocskay Zsolt is.

A rádióban a jövőben nagyobb súlyt kap a sport, több lesz a hír, és beszélgetős műsorok is indulnak. Komlósi Gábor a Napi Gazdaságnak elmondta: a rádió az új tulajdonos megjelenése után is megőrzi korábbi arculatát. Kovács Zoltán, az Autóklub főtitkára úgy nyilatkozott: az alaptőke-emeléssel, illetve az üzletrész értékesítésével bevont szakmai befektető közreműködésével az adó műsorának minőségét akarják fejleszteni.

A Klubrádió hallgatottsága a Gallup Intézte szeptemberi felmérése szerint a budapesti régióban a 14-49 évesek körében 1,1 százalékos, a 30-49 évesek között 1,6 százalékos volt, de mindkét arány a statisztikai hibahatáron belül van, ezért nem értékelhetőek.re
(Forrás: Világgazdaság + Napi Gazdaság + Kreatív Online)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés
hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.