hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

[2001.10.31. 10:05]

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.

A Monográf idén szeptemberben alakult, a társaság elnöke Arató András, a Dunaholding elnök-vezérigazgatója, a Monográf igazgatósági tagja Haris György. A Monográf székhelye megegyezik a 168 Órát kiadó, több szálon szintén a Dunaholdinghoz kötődő Telegráf Kft.-ével is. A Klubrádió új vezérigazgatója Komlósi Gábor ismert sportriporter, és a napokban az adóhoz igazolt az InfoRádió volt főszerkesztője, Bocskay Zsolt is.

A rádióban a jövőben nagyobb súlyt kap a sport, több lesz a hír, és beszélgetős műsorok is indulnak. Komlósi Gábor a Napi Gazdaságnak elmondta: a rádió az új tulajdonos megjelenése után is megőrzi korábbi arculatát. Kovács Zoltán, az Autóklub főtitkára úgy nyilatkozott: az alaptőke-emeléssel, illetve az üzletrész értékesítésével bevont szakmai befektető közreműködésével az adó műsorának minőségét akarják fejleszteni.

A Klubrádió hallgatottsága a Gallup Intézte szeptemberi felmérése szerint a budapesti régióban a 14-49 évesek körében 1,1 százalékos, a 30-49 évesek között 1,6 százalékos volt, de mindkét arány a statisztikai hibahatáron belül van, ezért nem értékelhetőek.re
(Forrás: Világgazdaság + Napi Gazdaság + Kreatív Online)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.