hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.
hirdetés

Klubrádió - ismert üzletemberek vették át

[2001.10.31. 10:05]

A Klubrádió Kft.-ben meghatározó részesedést szerzett a Monográf Rt., amely ismert üzletemberek birtokában van. Az adót eddig a Magyar Autóklub üzemeltette, a szervezet a közelmúltban 145 millió forintra emelte a Klubrádió 3 millió forintos alaptőkéjét, majd 100 millió forint értékű üzletrészét azonnal értékesítette.

A Monográf idén szeptemberben alakult, a társaság elnöke Arató András, a Dunaholding elnök-vezérigazgatója, a Monográf igazgatósági tagja Haris György. A Monográf székhelye megegyezik a 168 Órát kiadó, több szálon szintén a Dunaholdinghoz kötődő Telegráf Kft.-ével is. A Klubrádió új vezérigazgatója Komlósi Gábor ismert sportriporter, és a napokban az adóhoz igazolt az InfoRádió volt főszerkesztője, Bocskay Zsolt is.

A rádióban a jövőben nagyobb súlyt kap a sport, több lesz a hír, és beszélgetős műsorok is indulnak. Komlósi Gábor a Napi Gazdaságnak elmondta: a rádió az új tulajdonos megjelenése után is megőrzi korábbi arculatát. Kovács Zoltán, az Autóklub főtitkára úgy nyilatkozott: az alaptőke-emeléssel, illetve az üzletrész értékesítésével bevont szakmai befektető közreműködésével az adó műsorának minőségét akarják fejleszteni.

A Klubrádió hallgatottsága a Gallup Intézte szeptemberi felmérése szerint a budapesti régióban a 14-49 évesek körében 1,1 százalékos, a 30-49 évesek között 1,6 százalékos volt, de mindkét arány a statisztikai hibahatáron belül van, ezért nem értékelhetőek.re
(Forrás: Világgazdaság + Napi Gazdaság + Kreatív Online)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!