hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klipszerű reklámfilmekkel jelentkezett a SPAR

Klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR, amelyet a Spice Communication készített az áruházláncnak.

hirdetés

A kampánnyal a SPAR célja az volt, hogy „egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC-kommunikáció alapköveinek letétele volt" - fogalmaz a Spice közleménye.

További megfogalmazott elvárás volt, hogy az akciók és a szortiment bemutatásán túl a hirdetések kreatív megvalósításával is reagáljanak „a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire" – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.

Herpay Kazi, a SPice kreatívigazgatója hozzátette, egyedi, a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztek megteremteni. „A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is" - mondta Herpay.

A kampányhoz két szpot készült: az egyik az áruházlánc kedvezményeit takaró „TOP Akció"-hoz, míg am ásik a hűségpontokkal olcsóbban megvásárolható Zwilling konyhai eszközök promóciójához készült.

A reklámok:

A werkfilm:

Az alkotók listája

Megbízó: SPAR Magyarország Kft.
Marketingigazgató: Bene Nikoletta

Marketingigazgató helyettes: Németh Károly 

Marketing munkatárs: Lévai Dorina

Promóciók csoportvezető: Lénárt Mária

Szórólap csoportvezető: Zupkó Katalin

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Spice Communication 
Kreatívigazgató: Herpay Kazi
Art director: Bánki-Horváth Lilla, Tulok Lívia 
Senior szövegíró: Molnár Andrea
Senior account: Szetei Kata

Produkció:

Produkciós cég: I'm Film Kft.
Producer: Csernai Judith
Rendező: Mendrei Miklós
Operatőr: Rácz Dániel
Gyártásvezető: Harmati Balázs

Utómunka:

Vágó: Nemes Oresztesz
Colorist: Vándor Ádám

VFX: Ertsey Donald

Zeneszerző: Fodor Máriusz

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés