hirdetés
hirdetés
hirdetés

Évet zárt a Landmedia és a MediaSales

A Szépművészeti Múzeum csarnokában tartotta 2010 egyik legkorábbi évzáró rendezvényét a Landmedia és a MediaSales. A vendégek egy órás tárlatvezetést kaptak karácsonyi ajándékként.

hirdetés

Felemás érzéseket keltőre sikerült a közterületi ambient médiafelületekben specialista Landmedia és a sales house-ként működő MediaSales közös évzáró ügyfélpartija, amit meglepően korai időpontra, november közepére időzített a két cég. A csütörtök estéhez képest szokatlanul hosszú sor állt a parti helyszíneként kiszemelt Szépművészeti Múzeum lépcsőjén - utoljára talán a Van Gogh kiállításról vannak ilyen emlékeink - és a sorban állástól az embernek valahogy hamar elmúlt a VIP-vendég érzése. Ezt enyhítendő közben azért a Flame Flowers tűzzsonglőr csapat szórakoztatta a várakozókat, a bejáratnál pedig kristály-üveggömbökkel trükközött egy fiú. A humor kedvéért a múzeum oszlopai mellett felállított totem-hirdetőoszlopból egy férfihang üvöltötte, hogy engedjék ki, mert beszorult a totembe, aztán meg bevallotta, hogy jó, csak viccelt, és köszönti a vendégeket.

A MediaSales: Csarnai Marianna ügyvezető igazgató, Hargitai Attila, a H&H SYS ügyvezető igazgatója, Gerzsényi Melinda, az ITD protokollfőnöke, Gerzsényi Tamás gazdasági igazgató, Béres Adrienn office menedzser és Béres Szilárd, a MediaGo Holding elnöke
A MediaSales tulajdonosi köre a Szépművészeti csarnokában (További képekért kattintson!)

A múzeum belső terében tíz percenként indultak egy órás tárlatvezetések a vendégeknek a Gustav Klimt és a bécsi szecesszió kezdetei című kiállításon, ezért aztán egyáltalán nem lehetett észrevenni, hogy összesen mintegy 450 meghívott jött el a partira. Akik lemondtak a tárlatvezetésről, vagy éppen még a sorukra vártak, azok az aulában vizsgálták egymás ruházatát, és hogy ki mit értett a meghívóban rögzített dress code, a creative black tie alatt. Azt valahogy mindenki érezte, hogy ez valami eleganciáról szólhat, mert a hölgyek csodás, fényes kisestélyikben és koktélruhákban jelentek meg, a férfiakon pedig - Herczeg Zoltán divattervező laza farmeres öltözetét leszámítva - öltöny, és többnyire nyakkendő volt, ing azonban mindenképp.

A két cég vezetőinek rövid beköszöntője után az egyik sarokban a Szolnoki Dóra Jazz Trió kezdett el kellemesen háttérmuzsikálni, a többiben különböző pultok különböző italokkal. Az egyiknél a Pántlika Borház és Pincészet borait, a másiknál a Matheus Pálinkaház pálinkáit lehetett kóstolgatni, egy teremmel arrébb, a reneszánsz csarnokban pedig Reiner Péter kétszeres magyar bajnok koktéljai várták a partnereket. A vendégek etetését nem vitték túlzásba a szervezők: a szőlőtálak mellett leginkább csak Duran-szendvicsekkel vagy ehhez hasonlókkal készültek, nem kétség: inkább az ital dominált. Persze nagy lerészegedésről szó sem volt: az utolsó vendégek is távoztak a múzeum 11 órai kapuzárásakor.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés