hirdetés
hirdetés
hirdetés

Évet zárt a Landmedia és a MediaSales

A Szépművészeti Múzeum csarnokában tartotta 2010 egyik legkorábbi évzáró rendezvényét a Landmedia és a MediaSales. A vendégek egy órás tárlatvezetést kaptak karácsonyi ajándékként.

hirdetés

Felemás érzéseket keltőre sikerült a közterületi ambient médiafelületekben specialista Landmedia és a sales house-ként működő MediaSales közös évzáró ügyfélpartija, amit meglepően korai időpontra, november közepére időzített a két cég. A csütörtök estéhez képest szokatlanul hosszú sor állt a parti helyszíneként kiszemelt Szépművészeti Múzeum lépcsőjén - utoljára talán a Van Gogh kiállításról vannak ilyen emlékeink - és a sorban állástól az embernek valahogy hamar elmúlt a VIP-vendég érzése. Ezt enyhítendő közben azért a Flame Flowers tűzzsonglőr csapat szórakoztatta a várakozókat, a bejáratnál pedig kristály-üveggömbökkel trükközött egy fiú. A humor kedvéért a múzeum oszlopai mellett felállított totem-hirdetőoszlopból egy férfihang üvöltötte, hogy engedjék ki, mert beszorult a totembe, aztán meg bevallotta, hogy jó, csak viccelt, és köszönti a vendégeket.

A MediaSales: Csarnai Marianna ügyvezető igazgató, Hargitai Attila, a H&H SYS ügyvezető igazgatója, Gerzsényi Melinda, az ITD protokollfőnöke, Gerzsényi Tamás gazdasági igazgató, Béres Adrienn office menedzser és Béres Szilárd, a MediaGo Holding elnöke
A MediaSales tulajdonosi köre a Szépművészeti csarnokában (További képekért kattintson!)

A múzeum belső terében tíz percenként indultak egy órás tárlatvezetések a vendégeknek a Gustav Klimt és a bécsi szecesszió kezdetei című kiállításon, ezért aztán egyáltalán nem lehetett észrevenni, hogy összesen mintegy 450 meghívott jött el a partira. Akik lemondtak a tárlatvezetésről, vagy éppen még a sorukra vártak, azok az aulában vizsgálták egymás ruházatát, és hogy ki mit értett a meghívóban rögzített dress code, a creative black tie alatt. Azt valahogy mindenki érezte, hogy ez valami eleganciáról szólhat, mert a hölgyek csodás, fényes kisestélyikben és koktélruhákban jelentek meg, a férfiakon pedig - Herczeg Zoltán divattervező laza farmeres öltözetét leszámítva - öltöny, és többnyire nyakkendő volt, ing azonban mindenképp.

A két cég vezetőinek rövid beköszöntője után az egyik sarokban a Szolnoki Dóra Jazz Trió kezdett el kellemesen háttérmuzsikálni, a többiben különböző pultok különböző italokkal. Az egyiknél a Pántlika Borház és Pincészet borait, a másiknál a Matheus Pálinkaház pálinkáit lehetett kóstolgatni, egy teremmel arrébb, a reneszánsz csarnokban pedig Reiner Péter kétszeres magyar bajnok koktéljai várták a partnereket. A vendégek etetését nem vitték túlzásba a szervezők: a szőlőtálak mellett leginkább csak Duran-szendvicsekkel vagy ehhez hasonlókkal készültek, nem kétség: inkább az ital dominált. Persze nagy lerészegedésről szó sem volt: az utolsó vendégek is távoztak a múzeum 11 órai kapuzárásakor.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés