hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kizárták a NER-en kívüli vetélytársat az országos rádiós tenderen

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

hirdetés

A 24.hu biztosnak mondott forrásból származó szerda esti értesülése szerint az országos kereskedelmi rádiós pályázatot lebonyolító Médiatanács kedden formai okok miatt kizárta a két pályázó egyikét, azt a Class FM-et, amelynek 2016-ban nem újították meg a lejáró frekvenciáját. Az NMHH csütörtök reggeli közleménye megerősítette a hírt: azt írják, az üzleti terv hibás számításon alapult, és ezt a hiánypótlás során sem korrigálták.

Így egyedül a Hold Reklám, az a nevező maradt versenyben (nekik elfogadták a kért hiánypótlásukat), amelyet Bakai Mátyás, az Andy Vajna tulajdonába tartozó Rádió 1 korábbi társ-ügyvezetője irányít, és amely cégben nemrég még Andy Vajna is jelen volt tulajdonosként.

Egy embernek két országos rádiója még Magyarországon sem lehet, de azt nehéz volna mondani, hogy beleszakadtak a látszat megteremtésébe. Ráadásul a Hold Reklám által üzemeltett kis helyi rádiók jelenleg is a Rádió 1 partnerei, az ő adásukat továbbítják – hívja fel a figyelmet a 24.hu.

Ha a Médiatanács innentől űrtempóba kapcsol az egyszereplős verseny lebonyolításában, a választásokig már akkor sem indul el az új, várhatóan Pop FM néven sugárzó országos adó. A Class FM-et üzemeltető Advenio már a kiírás előtt beperelte a médiahatóságot, és nem volna meglepő, ha a mostani döntés kapcsán újabb eljárást indítanának, amely esetben a pályáztatás folyamata is megakad.

Magyarországon 2016, a Class FM analóg leállása óta nincs országos „kereskedelmi” adó, a hallgatottsági versenyt azóta az állami csatornák vezetik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés