hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kizárták a NER-en kívüli vetélytársat az országos rádiós tenderen

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

hirdetés

A 24.hu biztosnak mondott forrásból származó szerda esti értesülése szerint az országos kereskedelmi rádiós pályázatot lebonyolító Médiatanács kedden formai okok miatt kizárta a két pályázó egyikét, azt a Class FM-et, amelynek 2016-ban nem újították meg a lejáró frekvenciáját. Az NMHH csütörtök reggeli közleménye megerősítette a hírt: azt írják, az üzleti terv hibás számításon alapult, és ezt a hiánypótlás során sem korrigálták.

Így egyedül a Hold Reklám, az a nevező maradt versenyben (nekik elfogadták a kért hiánypótlásukat), amelyet Bakai Mátyás, az Andy Vajna tulajdonába tartozó Rádió 1 korábbi társ-ügyvezetője irányít, és amely cégben nemrég még Andy Vajna is jelen volt tulajdonosként.

Egy embernek két országos rádiója még Magyarországon sem lehet, de azt nehéz volna mondani, hogy beleszakadtak a látszat megteremtésébe. Ráadásul a Hold Reklám által üzemeltett kis helyi rádiók jelenleg is a Rádió 1 partnerei, az ő adásukat továbbítják – hívja fel a figyelmet a 24.hu.

Ha a Médiatanács innentől űrtempóba kapcsol az egyszereplős verseny lebonyolításában, a választásokig már akkor sem indul el az új, várhatóan Pop FM néven sugárzó országos adó. A Class FM-et üzemeltető Advenio már a kiírás előtt beperelte a médiahatóságot, és nem volna meglepő, ha a mostani döntés kapcsán újabb eljárást indítanának, amely esetben a pályáztatás folyamata is megakad.

Magyarországon 2016, a Class FM analóg leállása óta nincs országos „kereskedelmi” adó, a hallgatottsági versenyt azóta az állami csatornák vezetik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés