hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kizárták a NER-en kívüli vetélytársat az országos rádiós tenderen

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

hirdetés

A 24.hu biztosnak mondott forrásból származó szerda esti értesülése szerint az országos kereskedelmi rádiós pályázatot lebonyolító Médiatanács kedden formai okok miatt kizárta a két pályázó egyikét, azt a Class FM-et, amelynek 2016-ban nem újították meg a lejáró frekvenciáját. Az NMHH csütörtök reggeli közleménye megerősítette a hírt: azt írják, az üzleti terv hibás számításon alapult, és ezt a hiánypótlás során sem korrigálták.

Így egyedül a Hold Reklám, az a nevező maradt versenyben (nekik elfogadták a kért hiánypótlásukat), amelyet Bakai Mátyás, az Andy Vajna tulajdonába tartozó Rádió 1 korábbi társ-ügyvezetője irányít, és amely cégben nemrég még Andy Vajna is jelen volt tulajdonosként.

Egy embernek két országos rádiója még Magyarországon sem lehet, de azt nehéz volna mondani, hogy beleszakadtak a látszat megteremtésébe. Ráadásul a Hold Reklám által üzemeltett kis helyi rádiók jelenleg is a Rádió 1 partnerei, az ő adásukat továbbítják – hívja fel a figyelmet a 24.hu.

Ha a Médiatanács innentől űrtempóba kapcsol az egyszereplős verseny lebonyolításában, a választásokig már akkor sem indul el az új, várhatóan Pop FM néven sugárzó országos adó. A Class FM-et üzemeltető Advenio már a kiírás előtt beperelte a médiahatóságot, és nem volna meglepő, ha a mostani döntés kapcsán újabb eljárást indítanának, amely esetben a pályáztatás folyamata is megakad.

Magyarországon 2016, a Class FM analóg leállása óta nincs országos „kereskedelmi” adó, a hallgatottsági versenyt azóta az állami csatornák vezetik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés