hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kizárták a NER-en kívüli vetélytársat az országos rádiós tenderen

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

hirdetés

A 24.hu biztosnak mondott forrásból származó szerda esti értesülése szerint az országos kereskedelmi rádiós pályázatot lebonyolító Médiatanács kedden formai okok miatt kizárta a két pályázó egyikét, azt a Class FM-et, amelynek 2016-ban nem újították meg a lejáró frekvenciáját. Az NMHH csütörtök reggeli közleménye megerősítette a hírt: azt írják, az üzleti terv hibás számításon alapult, és ezt a hiánypótlás során sem korrigálták.

Így egyedül a Hold Reklám, az a nevező maradt versenyben (nekik elfogadták a kért hiánypótlásukat), amelyet Bakai Mátyás, az Andy Vajna tulajdonába tartozó Rádió 1 korábbi társ-ügyvezetője irányít, és amely cégben nemrég még Andy Vajna is jelen volt tulajdonosként.

Egy embernek két országos rádiója még Magyarországon sem lehet, de azt nehéz volna mondani, hogy beleszakadtak a látszat megteremtésébe. Ráadásul a Hold Reklám által üzemeltett kis helyi rádiók jelenleg is a Rádió 1 partnerei, az ő adásukat továbbítják – hívja fel a figyelmet a 24.hu.

Ha a Médiatanács innentől űrtempóba kapcsol az egyszereplős verseny lebonyolításában, a választásokig már akkor sem indul el az új, várhatóan Pop FM néven sugárzó országos adó. A Class FM-et üzemeltető Advenio már a kiírás előtt beperelte a médiahatóságot, és nem volna meglepő, ha a mostani döntés kapcsán újabb eljárást indítanának, amely esetben a pályáztatás folyamata is megakad.

Magyarországon 2016, a Class FM analóg leállása óta nincs országos „kereskedelmi” adó, a hallgatottsági versenyt azóta az állami csatornák vezetik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés