hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kívül-belül átalakult a Sensation

Már nemcsak rendezvényszervezéssel foglalkozik a Sensation, hanem – mint a Pécs 2010 pr-tenderének egyik nyertese – pr-rel is, a külön létrehozott divíziót Iványi Orsolya vezeti. Az ügynökség szervezeti átalakítása nyomán összesen öt üzletág jött létre és arculatot is váltottak.

hirdetés

Szervezeti és arculati átalakításon esett át a közelmúltban az eddig esemény- és rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation. Az ügynökség kommunikációs stratégiai szemléletet váltott, ezért helyezte új alapokra a működését és olyan üzletágakat hozott létre, mint a congress, event, creative, pr és interactive. Az első három divízió élére házon belül neveztek ki munkatársat, míg az utóbbi kettő vezetésére új szakembereket igazoltak le.

Ki mit vezet?
A pr-részleg irányítását Iványi Orsolyára bízták, aki a Vodafone pr-menedzseri posztja után a WizzAir vállalati kommunikációs menedzsereként dolgozott, az interaktív divíziót pedig az Arcus Interactive project menedzseri, valamint a Carnation tanácsadói posztját megjárt Vöröss Levente vezeti. Iványi Orsolya új munkahelyén a Pécs 2010 pr-feladataiért felel; mint ismert, az Európa Kulturális Fővárosa program kommunikációjára a Sensation a Merlinnel és a GO! Creatives-szal közös konzorciumban kapott megbízást.

Az event üzletág élére Bojczer Mónika kerül rendezvényigazgatóként, ő a Ragazzarttól 2004-ben került a Sensation-höz event menedzserként. A congressért Paku Melinda felel, a kongresszus igazgatói pozíció előtt szakmai igazgató volt az ügynökségnél, 2003 előtt pedig a Sanoma kongresszus figyelő operatív menedzsere volt. A creative részleget Frenyó Teodóra vezeti, aki tavaly art directorként került a Sensation-höz, referenciái között szerepel a Café Reklám, a McCann Erickson és Ogilvy Budapest . Számára a stratégiaváltás hozta a kreatívigazgatói pozíciót.

„Továbbra is kis ügynökség szeretnénk maradni, amiben segít, hogy óriási holdudvarunk van. A divízióknak éppen ez a feladata, hogy összegyűjtsék a megfelelő alvállalkozókat” – mondta el Nagy Gábor, a cég ügyvezetője. A szakember arról is beszélt, hogy az ügynökség filozófiája, hogy a kommunikáció ma már igazi háború; mindenki azt akarja, hogy a saját terméke vagy szolgáltatása hódítsa meg és uralja a piacot. Éppen ezért” Sensation a te fegyvered” lett a cég szlogenje, ami üzletáganként az adott terület kulcsszavával egészül ki. Megújult a cég logója is, aminek színe divízióként változik, az egységek megjelenítése pedig önmagában és egységben is értelmezhető.

Új logók
Új logók


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés