hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kívül-belül átalakult a Sensation

Már nemcsak rendezvényszervezéssel foglalkozik a Sensation, hanem – mint a Pécs 2010 pr-tenderének egyik nyertese – pr-rel is, a külön létrehozott divíziót Iványi Orsolya vezeti. Az ügynökség szervezeti átalakítása nyomán összesen öt üzletág jött létre és arculatot is váltottak.

hirdetés

Szervezeti és arculati átalakításon esett át a közelmúltban az eddig esemény- és rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation. Az ügynökség kommunikációs stratégiai szemléletet váltott, ezért helyezte új alapokra a működését és olyan üzletágakat hozott létre, mint a congress, event, creative, pr és interactive. Az első három divízió élére házon belül neveztek ki munkatársat, míg az utóbbi kettő vezetésére új szakembereket igazoltak le.

Ki mit vezet?
A pr-részleg irányítását Iványi Orsolyára bízták, aki a Vodafone pr-menedzseri posztja után a WizzAir vállalati kommunikációs menedzsereként dolgozott, az interaktív divíziót pedig az Arcus Interactive project menedzseri, valamint a Carnation tanácsadói posztját megjárt Vöröss Levente vezeti. Iványi Orsolya új munkahelyén a Pécs 2010 pr-feladataiért felel; mint ismert, az Európa Kulturális Fővárosa program kommunikációjára a Sensation a Merlinnel és a GO! Creatives-szal közös konzorciumban kapott megbízást.

Az event üzletág élére Bojczer Mónika kerül rendezvényigazgatóként, ő a Ragazzarttól 2004-ben került a Sensation-höz event menedzserként. A congressért Paku Melinda felel, a kongresszus igazgatói pozíció előtt szakmai igazgató volt az ügynökségnél, 2003 előtt pedig a Sanoma kongresszus figyelő operatív menedzsere volt. A creative részleget Frenyó Teodóra vezeti, aki tavaly art directorként került a Sensation-höz, referenciái között szerepel a Café Reklám, a McCann Erickson és Ogilvy Budapest . Számára a stratégiaváltás hozta a kreatívigazgatói pozíciót.

„Továbbra is kis ügynökség szeretnénk maradni, amiben segít, hogy óriási holdudvarunk van. A divízióknak éppen ez a feladata, hogy összegyűjtsék a megfelelő alvállalkozókat” – mondta el Nagy Gábor, a cég ügyvezetője. A szakember arról is beszélt, hogy az ügynökség filozófiája, hogy a kommunikáció ma már igazi háború; mindenki azt akarja, hogy a saját terméke vagy szolgáltatása hódítsa meg és uralja a piacot. Éppen ezért” Sensation a te fegyvered” lett a cég szlogenje, ami üzletáganként az adott terület kulcsszavával egészül ki. Megújult a cég logója is, aminek színe divízióként változik, az egységek megjelenítése pedig önmagában és egységben is értelmezhető.

Új logók
Új logók


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés