hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kívül-belül átalakult a Sensation

Már nemcsak rendezvényszervezéssel foglalkozik a Sensation, hanem – mint a Pécs 2010 pr-tenderének egyik nyertese – pr-rel is, a külön létrehozott divíziót Iványi Orsolya vezeti. Az ügynökség szervezeti átalakítása nyomán összesen öt üzletág jött létre és arculatot is váltottak.

hirdetés

Szervezeti és arculati átalakításon esett át a közelmúltban az eddig esemény- és rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation. Az ügynökség kommunikációs stratégiai szemléletet váltott, ezért helyezte új alapokra a működését és olyan üzletágakat hozott létre, mint a congress, event, creative, pr és interactive. Az első három divízió élére házon belül neveztek ki munkatársat, míg az utóbbi kettő vezetésére új szakembereket igazoltak le.

Ki mit vezet?
A pr-részleg irányítását Iványi Orsolyára bízták, aki a Vodafone pr-menedzseri posztja után a WizzAir vállalati kommunikációs menedzsereként dolgozott, az interaktív divíziót pedig az Arcus Interactive project menedzseri, valamint a Carnation tanácsadói posztját megjárt Vöröss Levente vezeti. Iványi Orsolya új munkahelyén a Pécs 2010 pr-feladataiért felel; mint ismert, az Európa Kulturális Fővárosa program kommunikációjára a Sensation a Merlinnel és a GO! Creatives-szal közös konzorciumban kapott megbízást.

Az event üzletág élére Bojczer Mónika kerül rendezvényigazgatóként, ő a Ragazzarttól 2004-ben került a Sensation-höz event menedzserként. A congressért Paku Melinda felel, a kongresszus igazgatói pozíció előtt szakmai igazgató volt az ügynökségnél, 2003 előtt pedig a Sanoma kongresszus figyelő operatív menedzsere volt. A creative részleget Frenyó Teodóra vezeti, aki tavaly art directorként került a Sensation-höz, referenciái között szerepel a Café Reklám, a McCann Erickson és Ogilvy Budapest . Számára a stratégiaváltás hozta a kreatívigazgatói pozíciót.

„Továbbra is kis ügynökség szeretnénk maradni, amiben segít, hogy óriási holdudvarunk van. A divízióknak éppen ez a feladata, hogy összegyűjtsék a megfelelő alvállalkozókat” – mondta el Nagy Gábor, a cég ügyvezetője. A szakember arról is beszélt, hogy az ügynökség filozófiája, hogy a kommunikáció ma már igazi háború; mindenki azt akarja, hogy a saját terméke vagy szolgáltatása hódítsa meg és uralja a piacot. Éppen ezért” Sensation a te fegyvered” lett a cég szlogenje, ami üzletáganként az adott terület kulcsszavával egészül ki. Megújult a cég logója is, aminek színe divízióként változik, az egységek megjelenítése pedig önmagában és egységben is értelmezhető.

Új logók
Új logók


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés