hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivonul a Sláger Rádió tulajdonosa a magyar piacról

Pénteken napközben még úgy volt, hogy a Roxyval tárgyalnak, estére kiderült, elhagyja a magyar piacot a Sláger tulajdonosa. A Roxy a Sláger volt munkatársaival folytatja a tárgyalásokat egy lehetséges együttműködésről. A Boros - Bochkor páros szabad.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

Kiemelkedő zero waste kampányok a közelmúltból.

Külföldről hazaköltöző diplomata és várostervező is ott volt Karácsony Gergely szűk kampánycsapatában.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nem mindegy, hogy mi lesz ezekkel? szánalmas bagázs, szánalmas műsorok, szánalmas zenék. inkább örülne mindenki. ennél már csak az volna jobb, ha a kereskedelmi tévék
is erre a sorsra jutnának (utódlás nélkül).
#
Amióta elolvastam, eredetileg milyen pályázattal nyerték el a frekvenciát, illetve tudva, hogy a politikai mutyi segítségével végül az eredetileg vállalt koncessziós
díjnak mindössze az ötödét fizették a végén már, azóta nem gondolom, hogy a mostani döntés bármivel is tisztességtelenebb vagy szakmaiatlanabb lett volna, mint a
korábbiak.

Másrészt sem Lali király sem a Borosbocskor nem volt olyan, akiket képes lettem volna hallgatni akárcsak 1 percig is. Így aztán nem is hiányoznak.

Ha meg rádiót hallgatok kocsiban, az úgyis a Gazdasági Rádió :)
#
Gratula a Sláger vezérkarnak....! Azt hittem csak bullshiteléls, hogy úgy csinálnak, mint akinek nincs meg a folytatás fix terve a hogyantovábbról... de nem tényleg nem
volt meg. így elveszteni egy brandet és pár millió támogatót.
bravo.
#
És kihirdették a nagy vesztes cím tulajdonosát: Sláger Rádió! Sajnálom, de igaz az amit az oldalunkon lehet olvasni, ez egy ilyen ország. Majd megszokjuk, és Lali
királysága sem tarthatott örökké.... De ne feledjük, a tegnapi naptól nem tudni kik és milyen szakmai háttérrel rádióznak országosan. Sajnálom is , de a lauf most ott
van a hálózat kezében, és talán a Juventus is nekiállhat a másod virágzásának. Mert 1 rádió tuti nem lesz konkurencia és ez a NEO, bár Lali király ha birodalmát
kiterjeszti rá, még van esélye a reggel megnyerésére. Most pedig nem más csak néma csend!

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.