hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivonul a Sláger Rádió tulajdonosa a magyar piacról

Pénteken napközben még úgy volt, hogy a Roxyval tárgyalnak, estére kiderült, elhagyja a magyar piacot a Sláger tulajdonosa. A Roxy a Sláger volt munkatársaival folytatja a tárgyalásokat egy lehetséges együttműködésről. A Boros - Bochkor páros szabad.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nem mindegy, hogy mi lesz ezekkel? szánalmas bagázs, szánalmas műsorok, szánalmas zenék. inkább örülne mindenki. ennél már csak az volna jobb, ha a kereskedelmi tévék
is erre a sorsra jutnának (utódlás nélkül).
#
Amióta elolvastam, eredetileg milyen pályázattal nyerték el a frekvenciát, illetve tudva, hogy a politikai mutyi segítségével végül az eredetileg vállalt koncessziós
díjnak mindössze az ötödét fizették a végén már, azóta nem gondolom, hogy a mostani döntés bármivel is tisztességtelenebb vagy szakmaiatlanabb lett volna, mint a
korábbiak.

Másrészt sem Lali király sem a Borosbocskor nem volt olyan, akiket képes lettem volna hallgatni akárcsak 1 percig is. Így aztán nem is hiányoznak.

Ha meg rádiót hallgatok kocsiban, az úgyis a Gazdasági Rádió :)
#
Gratula a Sláger vezérkarnak....! Azt hittem csak bullshiteléls, hogy úgy csinálnak, mint akinek nincs meg a folytatás fix terve a hogyantovábbról... de nem tényleg nem
volt meg. így elveszteni egy brandet és pár millió támogatót.
bravo.
#
És kihirdették a nagy vesztes cím tulajdonosát: Sláger Rádió! Sajnálom, de igaz az amit az oldalunkon lehet olvasni, ez egy ilyen ország. Majd megszokjuk, és Lali
királysága sem tarthatott örökké.... De ne feledjük, a tegnapi naptól nem tudni kik és milyen szakmai háttérrel rádióznak országosan. Sajnálom is , de a lauf most ott
van a hálózat kezében, és talán a Juventus is nekiállhat a másod virágzásának. Mert 1 rádió tuti nem lesz konkurencia és ez a NEO, bár Lali király ha birodalmát
kiterjeszti rá, még van esélye a reggel megnyerésére. Most pedig nem más csak néma csend!

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók