hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivonul a Sláger Rádió tulajdonosa a magyar piacról

Pénteken napközben még úgy volt, hogy a Roxyval tárgyalnak, estére kiderült, elhagyja a magyar piacot a Sláger tulajdonosa. A Roxy a Sláger volt munkatársaival folytatja a tárgyalásokat egy lehetséges együttműködésről. A Boros - Bochkor páros szabad.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nem mindegy, hogy mi lesz ezekkel? szánalmas bagázs, szánalmas műsorok, szánalmas zenék. inkább örülne mindenki. ennél már csak az volna jobb, ha a kereskedelmi tévék
is erre a sorsra jutnának (utódlás nélkül).
#
Amióta elolvastam, eredetileg milyen pályázattal nyerték el a frekvenciát, illetve tudva, hogy a politikai mutyi segítségével végül az eredetileg vállalt koncessziós
díjnak mindössze az ötödét fizették a végén már, azóta nem gondolom, hogy a mostani döntés bármivel is tisztességtelenebb vagy szakmaiatlanabb lett volna, mint a
korábbiak.

Másrészt sem Lali király sem a Borosbocskor nem volt olyan, akiket képes lettem volna hallgatni akárcsak 1 percig is. Így aztán nem is hiányoznak.

Ha meg rádiót hallgatok kocsiban, az úgyis a Gazdasági Rádió :)
#
Gratula a Sláger vezérkarnak....! Azt hittem csak bullshiteléls, hogy úgy csinálnak, mint akinek nincs meg a folytatás fix terve a hogyantovábbról... de nem tényleg nem
volt meg. így elveszteni egy brandet és pár millió támogatót.
bravo.
#
És kihirdették a nagy vesztes cím tulajdonosát: Sláger Rádió! Sajnálom, de igaz az amit az oldalunkon lehet olvasni, ez egy ilyen ország. Majd megszokjuk, és Lali
királysága sem tarthatott örökké.... De ne feledjük, a tegnapi naptól nem tudni kik és milyen szakmai háttérrel rádióznak országosan. Sajnálom is , de a lauf most ott
van a hálózat kezében, és talán a Juventus is nekiállhat a másod virágzásának. Mert 1 rádió tuti nem lesz konkurencia és ez a NEO, bár Lali király ha birodalmát
kiterjeszti rá, még van esélye a reggel megnyerésére. Most pedig nem más csak néma csend!

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!